Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رئيس کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: تا دو ماه آينده با اصلاح قانون ماليات بر ارزش افزوده بسياري از موانع توليد که مشکلات متعددي را ايجاد کرده برطرف مي شود.

« محمدرضا پورابراهيمي داوراني» به خبرگزاري خانه ملت اظهار داشت: با اصلاح اين قانون و رويکرد جديد کمک مي کند تا اقدامات خوبي براي رفع مشکلاتي که به شدت فعالان اقتصادي و واحدهاي توليدي را درگير کرده، رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نماينده مردم در مجلس دهم با اشاره به اينکه دومين موضوع مهم که در دستور کار مجلس بوده، اصلاح قانون قاچاق کالا و ارز است، افزود: يکي از دغدغه هاي جدي مقام معظم رهبري بحث قاچاق کالا است که اصلاح قانون آن حداکثر تا 45 روز آينده و پس از اعمال نقطه نظرات دستگاه قضايي در متن مصوبه کميسيون اقتصادي در اين کميسيون نهايي مي شود و موضوع احتکار کالاها با تصويب نهايي لايحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق به صورت کلي برطرف مي شود.
وي تصريح کرد: با تصويب نهايي لايحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در صحن علني مجلس در ابتداي تابستان 98 اقدامات خوبي در مقابله با قاچاق انجام مي شود و اگر اين قانون به صورت کامل اجرايي شود موضوع احتکار کالاها به صورت کلي برطرف مي شود.
پورابراهيمي با بيان اينکه اقدام ديگر کميسيون اقتصادي تهيه گزارش نظارتي درباره اجراي قانون بهبود فضاي کسب و کار است، افزود: اعمال ماده 234 آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي درباره اجراي قانون بهبود فضاي کسب و کار در اين کميسيون تصويب شده و به زودي در دستور کار صحن علني قرار مي گيرد.
به گفته وي، در اين گزارش دستگاه هايي که از قانون استنکاف و عدول کرده و مغاير با قانون حرکت کرده اند معرفي و دستگاه قضايي بايد با برخورد قاطع با ناقضان قانون در بهبود فضاي کسب و کار کمک خواهد کرد.
رئيس کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه اين کميسيون به موضوع تخلف در تخصيص ارز به کالاهاي وارداتي ورود کرده است، تصريح کرد: هفته آينده تقاضاي تحقيق و تفحص از تخصيص ارز 4 هزار و 200 توماني که در نيمه نخست سال 97 پرداخت شد، مورد بررسي قرار مي گيرد و گزارش عملکرد ارز دولتي با حضور رييس کل بانک مرکزي و وزير صنعت، معدن و تجارت بررسي مي شود.
شبک**1108**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما   براساس مصوبه مجلس، قاچاق، فروش و مونتاژ سلاح سرد جنگی، ۶ ماه تا دو سال و برای سلاح شکاری و مهماتِ آن دو تا ۵ سال حبس به دنبال خواهد داشت. این میزان برای سلاح‌های گرم سبک ۵ تا ۱۵ سال حبس خواهد بود. به موجب مواد دیگر این طرح، محل و همچنین خودروی مورد استفاده برای جرائم مربوط به قاچاق و نگهداری سلاح نیز ضبط و مصادره خواهد شد. در ادامه جلسه امروز مجلس، کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع به تصویب نمایندگان رسید. همچنین، دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان تمدید شد
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد