Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کلودیو مارکیزیو، هافبک ایتالیایی و سابق یوونتوس، به تمجید از ستاره شماره 7 و پرتغالی این باشگاه پرداخت.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دوران جدایی هافبک محبوب و ایتالیایی یوونتوس متقارن با روزهای انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس شد و مارکیزیو هرگز با رونالدو در تورین همبازی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مارکیزیو معتقد است رونالدو و یوونتوس شبیه یکدیگر هستند و از برخی جهات نمونه ای مانند رونالدو در دنیای فوتبال وجود ندارد.

کلودیو مارکیزیو گفت: "کریستیانو رونالدو علاقمند به رقابت کردن در همه عرصه هاست. او چه از نظر تعداد ماشین هایی که در پارکینگ خانه اش دارد، چه تعداد ضربات در چارچوب و آمار گلزنی و چه در جریان مسابقه و تمرین در سالن بدنسازی علاقه دارد از همه بالاتر باشد.

رونالدو یک هیولا و تلفیقی از اراده و رفتار حرفه ای در فوتبال است. رونالدو یک نمونه مطلق به شمار می آید که شاید تنها در یوونتوس وجود داشته باشد و من معتقدم باشگاه یوونتوس از نظر نگرش و ذهنیت بیشتر شبیه اوست.

هم در کریستیانو رونالدو و هم در باشگاه یوونتوس تمایل پیروزی و قهرمانی در همه رقابت ها با در نظر گرفتن همه جزئیات ممکن وجود دارد و این دو به نوعی در یکدیگر بازتاب داشته اند."

 

منبع: ورزش سه

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس دنیای فوتبال مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه،" نتایج ضعیف میلان در رقابت‌های این فصل در سری آ ایتالیا، جام حذفی این کشور، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که باعث شد آنها فرصت کسب هیچ جامی را نداشته باشند باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر قطع همکاری با پیولی باشند.

روسونری این هفته در دربی حساس شهر میلان برابر اینتر شکست خورد تا رقیب قدیمی و همشهری جشن قهرمانی را در مقابل چشمان بازیکنان و هواداران این تیم برگزار کند و گفته شده بود که این بازی آخرین فرصت برای سرمربی میلان است که خودش را به مدیران این باشگاه ثابت کند.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که جستجو برای یافتن جانشینی برای این مربی آغاز شده و یکی از مربیانی که نامش در فهرست میلان مطرح شده بود، کونته بود که پس از قطع همکاری با تاتنهام هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

اما حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که نام مربی سرشناس و بزرگ ایتالیایی از فهرست میلان خط خورده و آنها تمایلی برای همکاری با او ندارند و شانس افراد دیگری که در این فهرست حضور دارند برای نشستن روی نیمکت این تیم بیشتر است.

از دومنیکو تدسکو، سرجیو کونسیسائو و لوپتگی به عنوان گزینه‌های اصلی قبول هدایت میلان نام برده می‌شود.

دیگر خبرها

  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!