Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:43:54 GMT

احتمال اکران «سراسر شب» در نیمه دوم سال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۰۲۸

احتمال اکران «سراسر شب» در نیمه دوم سال

جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت اکران «سراسر شب» به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: احتمالا این فیلم نیمه دوم سال اکران می‌شود، اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست.

«سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی سال ۹۶ تولید شده است.

الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره‌آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش زاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر اجتماعی است.

در خلاصه داستان آن آمده است:

مهتاب برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داوود می‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد

به گزارش خبرنگار واحد صدای هنر پایگاه خبری صدای ایران : فیلم لالایی شیپور‌ها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید می خورد.


علیرضا دهشمندکه  از تهیه کنندگان و منتقدین سینما می‌باشد،  بعد از تهیه کنندگی چندین فیلم قصد دارد که اولین فیلم خود را بعنوان کارگردان در شهر اراک با حضور  بازیگران اراکی و تهرانی بسازد.

 


داستان فیلم یک درام اجتماعی عاشقانه است ، این فیلم کوتاه در فرمی خاص  برای شرکت در جشنواره‌های بین المللی و پخش از پلتفورم‌های داخلی از نیمه دوم اردیبهشت پیش تولیدش آغاز می شود.


نویسنده لالایی شیپور‌ها ،  استاد ناصر کریمی نیک از پیشکسوتان سینما و تئاتر به عهده داشته است و تهیه کنندگی این فیلم نیز به عهده مرکز تولید و آموزش آثار فاخر سینمایی و نمایشی دهش تصویر تجربه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد