Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد هافبک 26 ساله بارسلونا، تا سال 2023 اعتبار دارد.

طرفداری - ایجنت فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا، در گفت و گویی عنوان کرد که آنتوان گریزمان در صورت پیوستن به بارسلونا، جایگزین موکلش نخواهد بود و چنین اخباری از پایه غلط هستند. کوتینیو که در ژانویه 2018 با مبلغ 160 میلیون یورو، از لیورپول به بارسلونا پیوست، نتوانسته است که انتظارات را، برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Goal، هافبک هجومی بارسلونا، در 34 بازی که برای تیمش در رقابت های لالیگا انجام داده، تنها پنج گل به ثمر رسانده است و در 12 بازی نیز، کار را از روی نیمکت آغاز کرده است. عملکرد ضعیف این بازیکن برزیلی با پیراهن بارسلونا، انتقادات زیادی را در برداشته است و در چند هفته اخیر نیز، سوت های اعتراضی هواداران تیمش، شامل حال او شده است. این در حالی است که رسانه های نزدیک به باشگاه، گزارش هایی در مورد احتمال انتقال این هافبک 26 ساله را به تیمی دیگر، منتشر کرده اند. از طرفی دیگر، گریزمان شب گذشته (14 می)، در بیانیه ای اعلام کرد که فصل آینده بازیکن اتلتیکو مادرید نخواهد بود و این تیم را ترک خواهد کرد. این موضوع گمانه زنی ها در مورد آینده کوتینیو در نیوکمپ را افزایش داده است. با این حال، ایجنت هافبک برزیلی بارسلونا، عنوان کرد که انتقال احتمالی مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید به این تیم، روی آینده موکلش تاثیرگذار نخواهد بود. آندره آ برتولوچی، ایجنت فیلیپه کوتینیو در گفت و گو با AS، اظهار داشت:

این که گریزمان جایگرین فیلیپه (کوتینیو) در بارسلونا خواهد شد، درست نیست. من نمی دانم که این اخبار به چه دلیل منتشر می شوند و خبری نیز از این موضوع ندارم. به همین دلیل نمی خواهم بیشتر از این درباره این موضوع صحبت کنم. اما این اخبار نادرست هستند. 

قرارداد هافبک برزیلی بارسلونا، تا سال 2023 اعتبار دارد و گمانه زنی هایی نیز در مورد علاقه منچستریونایتد به این بازیکن 26 ساله، مطرح شده است. مسئولان شیاطین سرخ پس از فصلی ناامید کننده به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در این تیم هستند و به نظر می رسد که هافبک 26 ساله آبی و اناری ها، یکی از گزینه های این تیم برای خط هافبک است. بارسلونا که چند هفته پیش، قهرمانی اش در رقابت های لالیگا را قطعی کرد، روز شنبه (24 می) در فینال جام حذفی اسپانیا، به مصاف والنسیا خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ

رالف رانگنیک بیشترین شانس را برای هدایت باواریایی ها در فصل آینده دارد.

طرفداری | پس از تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان با تیم ملی آلمان، حال رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ است.

به گزارش مانوئل بونکه و فیلیپ کسلر، پس از مشخص شدن جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ در پایان فصل جاری، ابتدا یولیان ناگلزمان گزینه اصلی جانشینی این سرمربی بود. اما با توجه به تمدید قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ به سراغ گزینه بعدی خود رفته و حال رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت باواریایی هاست. در صورتی که این سرمربی به بایرن مونیخ پاسخ مثبت دهد، پس از گذراندن مسابقات یورو با تیم ملی اتریش، برای شروع کار خود به مونیخ خواهد رفت. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، حضور رالف رانگنیک روی نیمکت بایرن مونیخ در فصل آینده، در طول همین هفته نهایی می شود.

رالف رانگنیک مایل است با بایرن مونیخ صحبت کند. چند هفته پیش جلسه ای بین او، ابرل و فرویند تشکیل شد، در نتیجه بایرن مونیخ و رانگنیک مدتی است که با هم در تماس و در حال مذاکره هستند. بیانیه اخیر رالف رانگنیک مبنی بر این که پس از یورو نیز به کار خود در تیم ملی اتریش ادامه خواهد داد، ارزشی ندارد و در حقیقت این مسئله برای او قطعی نیست. رانگنیک و کریستوف فرویند از زمان حضور در سالزبورگ رابطه بسیار خوبی با هم دارند و این مسئله می تواند به سود بایرن مونیخ تمام شود.

در صورتی که پاسخ نهایی رالف رانگنیک منفی باشد، روبرتو دزربی گزینه بعدی مکس ابرل و بایرن مونیخ است. هر چند، بند فسخ قرارداد 14 میلیون یورویی این سرمربی برای بایرن مونیخ بالا است. علاوه بر این، دزربی کادر فنی بزرگ و هشت نفره ای همراه خود به بایرن مونیخ خواهد آورد که این نیز هزینه زیادی برای بایرن مونیخ در پی خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • فیلم| تصاویر VAR گل سالم بارسلونا مقابل رئال منتشر شد
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی