Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:43:24 GMT

هشدار امنیتی آمریکا به شهروندان خود در امارات

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۱۹۰

هشدار امنیتی آمریکا به شهروندان خود در امارات

تهران – ایرنا – منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند که سفارت آمریکا در امارات متحده عربی از شهروندان این کشور خواسته تا به دلیل افزایش تنش های در منطقه هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه خبری العربی الجدید، سفارت آمریکا از شهروندانش در امارات متحده عربی خواسته تا سطح بالای هوشیاری را حفظ کرده و مراقب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هشدار آمریکا پس از حملات پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به دو ایستگاه پمپاژ نفت عربستان سعودی اعلام شده است.
سفارت آمریکا در عراق نیز روز چهارشنبه از توقف خدمات معمول کنسولی در بغداد و اربیل خبر داد.
ناظران مسائل سیاسی، ادعاهای مختلف مقام های آمریکایی مبنی بر وجود تهدید علیه مراکز خود را بخشی از عملیات جنگ روانی این کشور برای تحت فشار قرار دادن دولت عراق به منظور همراهی با فشارها علیه ایران توصیف کرده اند.
شبک**9365**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آمريكا امارات متحده عربي تنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام بی طرفی دو کشور عربی میان ایران و آمریکا | ممنوعیت آسمان این کشورها برای آمریکا

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه «الدفاع العربی»، همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره اقدام تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و اظهارات برخی مقامات آمریکا درباره حمایت از این رژیم، کویت و قطر با هر گونه استفاده از خاک این کشورها علیه ایران مخالفت کردند.

دو کشور مذکور به آمریکا ابلاغ کرده‌اند که اجازه نخواهند داد این کشور از پایگاه‌های خود که در کویت و قطر مستقر است، علیه ایران استفاده کند. علاوه بر آن هر گونه استفاده آمریکا از آسمان این دو کشور برای اقدام نظامی علیه ایران را نیز ممنوع کردند.

قطر و کویت همچنین بر موضع بی‌طرفی خود و تمایل برای اجتناب از هر گونه درگیری در منطقه تأکید کردند.

هواپیماهای نظامی آمریکا در پایگاه هوایی علی السالم و پایگاه احمد الجابر کویت و نیز پایگاه العدید قطر که بزرگ‌ترین پایگاه هوایی آمریکا در خاورمیانه است، مستقر هستند.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی به نقل از سه مقام این کشور اعلام کردند در روزهای اخیر ایرانی‌ها به چندین دولت عربی گفته‌اند که بدون توجه به تلاش‌های آمریکا برای فاصله گرفتن از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، واشنگتن را مسوول این حمله می‌دانند. پیام ایران این بود که اگر آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل درگیر شود، پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد حمله قرار خواهند گرفت.

کد خبر 843976 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • هشدار امنیتی سفارت آمریکا به شهروندان این کشور در اردن
  • هدف بعدی حملات ایران بعد از اسرائیل مشخص شد؟ | هشدار جدی به یک کشور عربی
  • بستگان کارمندان سفارت آلمان، ایران را ترک کردند
  • سفارت آمریکا به شهروندان خود در لبنان هشدار داد
  • تشدید تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی؛ سفارت آمریکا به شهروندان خود در لبنان هشدار داد
  • آمریکا درباره سفر به مناطق مرزی لبنان هشدار داد
  • تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان
  • تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
  • اعلام بی طرفی دو کشور عربی میان ایران و آمریکا | ممنوعیت آسمان این کشورها برای آمریکا