Web Analytics Made Easy - Statcounter

لمپارد و تری که سال ها برای یک هدف مشترک در چلسی هم تیمی بودند حالا در یک بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

طرفداری- درحالیکه صعود نوریچ سیتی و شفیلد یونایتد از چمپیونشیپ به لیگ برتر قطعی شده است، تیم سوم صعود کننده به لیگ برتر از بین استون ویلا و دربی کانتی خواهد بود.

دربی کانتی با هدایت فرانک لمپارد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-3 از سد تیم مارچلو بیلسا یعنی لیدز یونایتد گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف مقابل، استون ویلا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با وست برومویچ به تساوی 2-2 رسید و در نهایت در ضربات پنالتی جواز صعود به دور نهایی پلی آف را کسب کرد. بنابراین دو تیم استون ویلا و دربی کانتی در تک بازی که قرار است دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه ومبلی برگزار شود، به مصاف یکدیگر می روند تا تیم سوم صعودکننده به فصل آینده لیگ برتر از بین آنها مشخص شود. لمپارد سرمربی دربی کانتی است درحالیکه جان تری به عنوان کمک مربی در کادر فنی استون ویلا حضور دارد.

نکته جالب اینکه تیم های لیدز یونایتد و وست برومویچ به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم چمپیونشیپ فصل را به پایان رساندند اما در نهایت حذف شدند. استون ویلا پنجم و دربی کانتی با فاصله یک امتیازی از میدلزبرو، ششم شده بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

 تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ دیروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!