Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@19:56:21 GMT

محکومیت 3 لبنانی به حبس های طولانی در امارات

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۲۴۹

محکومیت 3 لبنانی به حبس های طولانی در امارات

منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند که دادگاه امارات متحده عربی سه شهروند لبنانی را به حبس ابد و حبس های طولانی مدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روسیا الیوم، دادگاه امارات متحده عربی عبدالرحمان شومان را به حبس ابد و دو تن دیگر را که نام آن ها ذکر نشده هرکدام به 10سال زندان محکوم کرد.

یکی از نزدیکان عبدالرحمان شومان با تایید حکم دادگاه امارات متحده عربی گفت: مقام های اماراتی به وکیل شومان اجازه ندادند تا با موکل خود ملاقات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرحمان شومان با همراه 6 تن دیگر در خطوط هوایی امارات متحده عربی کار می کردند که سال گذشته به اتهام تلاش برای تشکیل گروه های مرتبط با حزب الله لبنان دستگیر شدند.

سازمان عفو بین الملل جمعه گذشته محاکمه شهروندان لبنانی در امارات متحده عربی را ظالمانه توصیف کرد و افزود: محاکمه آن ها با استناد به اعترافات اجباری که تحت شکنجه گرفته شده صورت می گیرد.

در همین حال جبران باسیل وزیر خارجه لبنان نیز پیش تر از امارات متحده عربی خواسته بود تا 11 شهروند لبنانی زندانی در این کشور را آزاد کنند.

دادگاه امارات متحده عربی روز چهارشنبه همچنین دستور آزادی پنج تن دیگر از متهمان این پرونده را صادر کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حبس امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد

وزیر کشور لبنان تأکید کرد براساس اطلاعات اولیه به دست آمده، دستگاه جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) عامل ترور «محمد سرور» صراف لبنانی است.

به گزارش مشرق، بسام مولوی گفت: چند سلاح کمری مجهز به صدا خفه کن و همچنین دستکش و مقداری مواد شیمیایی در صحنه حادثه کشف شده است و به نظر می رسد هدف از آن از بین بردن اثر انگشت و سایر سرنخ ها بوده است. همچنین هزاران دلار در اطراف جسد یافت شده است که به نظر می رسد هدف از آن، از بین بردن هرگونه گمانه زنی درباره انجام قتل با انگیزه سرقت بوده است.

وزیر کشور لبنان افزود: گمان دستگاههای امنیتی، بر آن است که عامل این ترور، موساد بوده است و روش انجام این جنایت، منجر به این نتیجه گیری شده است.

بسام مولوی خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد و به محض پایان تحقیقات، نتایج آن اعلام و پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده می شود.

وزیر کشور لبنان همچنین گفت: فعالیت های محمد سرور در زمینه صرافی و نقل و انتقال پول و ارز، برای همگان مشخص بود.

محمد ابراهیم سرور (۵۷ ساله) صراف لبنانی چهارم آوریل (۱۶ فروردین) در ویلایی در منطقه بیت مری لبنان ترور شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • سیل و طوفان امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سیل امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سورپرایز شهروندان دبی؛ روز کاملا به شب تبدیل شده است! | فیلم