Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، یک پذیرشگر هتل به خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفته است: جشنواره فیلم کن برای رئیس من شبیه مرغی است که تخم طلا می گذارد. این فرد مثال زده که قیمت اجاره یک اتاق که در ماه های معمولی سال 40 یورو است، در زمان برگزاری جشنواره فیلم کن به 260 یورو افزایش می یابد.

اتحادیه هتلداران شهر کن اعلام کرده است: «یک ششم از درآمد سالانه هتلداران در کن در جریان برگزاری جشنواره فیلم این شهر کسب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام های شهرداری کن گفته اند: در سال 2017، جشنواره فیلم کن مبلغی حدود 197 میلیون یورو به اقتصاد شهر کن کمک کرده است.»

علاوه بر درآمد هتلدارارن شهر کن، مردم محلی نیز به طرق مختلف مثل رستوران داری و کرایه دادن اتاق های منازل خود، درآمد خوبی از این رویداد هنری کسب می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کن فرانسه معدن نمایشگر یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم

فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی