Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@18:53:19 GMT

تماس تلفنی نتانیاهو با پامپئو درباره ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۳۱۹

تماس تلفنی نتانیاهو با پامپئو درباره ایران

رسانه‌های صهیونیستی از تماس تلفنی نتانیاهو با پامپئو درباره ایران خبر داده و مدعی شده‌اند که تل‌آویو قصد دارد اطمینان یابد که مورد حمله ایران قرار نمی‌گیرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد پنج‌شنبه (به وقت تهران) گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اوایل هفته برای رایزنی درباره تنش‌های اخیر در منطقه از جمله در ارتباط با ایران، تلفنی با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا گفت‌وگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، همزمان «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم با «معیر بن شبات» همتای صهیونیست خود در تماس بوده تا سیاست طرفین در قبال ایران هماهنگ پیش رود.

بنا بر این گزارش، نتانیاهو اخیرا در جلسه‌ای با سران امنیتی رژیم صهیونیستی از آن‌ها خواسته تمام تلاش خود را انجام دهند تا تل‌آویو از مناقشه میان آمریکا و ایران دور بماند. بر اساس گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو از حاضران در این جلسه خواسته به دقت تحولات مربوط به تنش‌های میان آمریکا و ایران را رصد کنند و هرآنچه در توان دارند انجام دهند «تا به هر قیمتی شده، اسرائیل از این تحولات دور بماند.»

این گزارش همچنین مدعی است که ارزیابی تل‌آویو این است که بعید است ایران یا متحدان ایران علیه این رژیم اقدام نظامی انجام دهند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی این گزارش را رد نکرده، اما گفته قصد اظهار نظر در مورد آن را هم ندارد. مقام‌های آمریکایی نیز گفته‌اند نتانیاهو و پامپئو در تماس مداوم هستند.

در روزهای گذشته رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی، از جمله به انتشار شایعه احتمال اعزام ده‌ها هزار نیروی آمریکایی به منطقه، تلاش کرده‌اند فزایی تنش‌آلود در قبال ایران ایجاد کنند. با این وجود، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتقادهای گسترده از گرایش‌های جنگ‌طلبانه برخی مقام‌های ارشد دولت او، گزارش مربوط به اعزام نظامیان آمریکایی به منطقه را رد کرده و بار دیگر مدعی شده که اطمینان دارد که ایران با آمریکا مذاکره می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی آمریکا جان بولتون مایک پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست


نخست وزیران انگلیس و رژیم صهیونیستی درباره شرایط خاورمیانه به گفتگو پرداختند.

پاسخ کوبنده ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق علاوه بر نمایش قدرت بازدارندگی تهران، به کشور‌های غربی به خصوص آمریکا نشان داد زمانی که پای منافع ملی در میان باشد ایران با کسی مسامحه نمی‌کند. اکنون واشنگتن و متحدانش به دنبال آرام ساختن تنش‌های به وجود آمده در منطقه هستند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، همتای صهیونیست خود درباره شرایط منطقه و ضرورت کاهش تنش‌ها به رایزنی پرداخت.

بر این اساس، سوناک در این تماس تلفنی به نتانیاهو گفت: اکنون زمان آرامش است. حقیقت این است که تشدید تنش‌ها در منطقه به در راستای منافع هیچ کشوری نیست. 

دفتر نخست وزیر انگلیس در گزارش خود پیرامون این تماس تلفنی آورده است: سوناک در این تماس تلفنی تاکید کرد تنش در خاورمیانه به نفع منافع هیچ کس نیست و تشدید تنش‌ها تنها به تعمیق ناامنی در منطقه دامن می‌زند. 

این بیانیه می‌افزاید: نخست وزیر انگلیس همچنین خاطر نشان کرد لندن خواستار مشاهده گام بزرگ تغییرات در حجم ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه است. 

در عین حال، تل آویو وعده داده است به حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی پاسخ دهد؛ موضوعی که به گفته مقامات غربی قرار است به صورت محدود و غیرتنش آور صورت گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  •  رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • عوارض تکرار حماقت نتانیاهو
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست