Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله بشارتی، رئیس اتحادیه آهن‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فصل تعمیر کولر‌های آبی فرا رسیده است، گفت: درحال حاضر سرویس کولر‌های آبی نرخ مصوبی ندارد، چرا که تعمیرکاران کولر‌های آبی جا و مکان مشخصی ندارند و توسط افراد متخصص انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: نکات ضروری در راه اندازی کولرهای آبی + فیلم 

بشارتی با اشاره به اینکه در فصل تابستان، خرید و تعمیر کولر در اولویت خانواده‌ها قرار می‌گیرد، تصریح کرد: متأسفانه تعمیرکاران غیرمجاز برای تعمیر کولر در این فصول زیاد می‌شوند و هیچ نظارتی هم بر آنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه آهن‌سازان با بیان اینکه حدود ۳۳۰ واحد فعال پروانه‌دار در این صنف فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این افراد فقط برای نصب و سرویس و خدمات پس‌از فروش کولر جواز گرفته‌اند و هر کدام مکان مشخصی دارند و مردم می‌توانند با خیال راحت از آنها برای تعمیر کولر درخواست کنند.

وی اذعان کرد: با وجود واحد‌های غیرمجاز تعمیر کولر، امیدواریم ساماندهی درمورد آنها هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

رئیس اتحادیه آهن‌سازان با بیان اینکه کولر‌های آبی تولیدات داخل هستند، تصریح کرد: با توجه به آنکه افزایش و کاهش نرخ ارز بر قیمت کالاها نیز تأثیرگذار است، همین امر موجب ازدیاد دلالان و سوءاستفاده گران در بازار می‌شود.

بشارتی گفت: کولر‌های آبی در بین خانواده‌های ایرانی جا باز کرده است.

انتهای پیام/

ساماندهی تعمیرکاران غیرمجاز در اولویت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۵ شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به خاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

کد خبر 6081650

دیگر خبرها

  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران