Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@03:28:23 GMT

کمک‌های خیرخواهانه مردم کاشان به دست سیل زدگان رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۴۴۵

سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی در گفت و گو با خبرنگاری بسیج از کاشان اظهار داشت: مرحله اول کمک‌های مردمی کاشان در بین اهالی استان لرستان در روستای چاله از توابع شهرستان پلدختر توزیع شد.

فرمانده سپاه کاشان٬  از خرید ۲۱۵ دستگاه ماشین لباسشویی دوقلو ۹ کیلویی  به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان برای مردم شهرستان پلدختر خبرداد و گفت: این تعداد ماشین لباس شویی در چند مرحله و در چندین روستای نیازمند که بیشترین خسارت را دیده اند تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عمومهدی تصریح کرد: استان‌های سیل زده کانون بحران هستند و مردم کاشان به صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه‌های مردم را در اولویت امور خود قرار داده‌اند و خود را ملزم می‌دانند تا کمک‌های ویژه‌ای را در این مناطق ارائه کنند.
وی گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی نیز توسط نیرو‌های بسیجی و سپاه پاسداران در کاشان ادامه دارد و نیکوکارانی که تمایل به کمک غیر نقدی دارند می‌تواند اقلامی شامل پتو، زیرانداز، ست بهداشتی و..  برای آسیب دیدگان سیل به ناحیه مقاومت بسیج کاشان و پایگاه‌های بسیج شهرستان تحویل دهند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: لباس سپاه کاشان سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد

 سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بحمدالله وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد