Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:55:18 GMT

خسارت ۴۸۴ میلیارد تومانی سیل در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۴۶۸

خسارت ۴۸۴ میلیارد تومانی سیل در خراسان جنوبی

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال وقوع سیل حدود ۴۸۴ میلیارد تومان خسارت به مزارع استان وارد کرده است.

«مهدی بهدانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان میزان خسارت وارده سال گذشته سیل به مزارع استان را ۱۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای این میزان خسارت برآورد شده، ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات بلند مدت کم بهره ابلاغ شده و در حال معرفی خسارت دیدگان به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی میزان خسارت وارده از وقوع سیل در سال ۹۶ را هم ۷۱ میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد: با وجود میزان خسارت های وارده سیل در سال جاري و پیگیری های انجام شده رقم قابل توجه ای به استان اختصاص یابد.

 

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به وضعیت تسهيلات امسال بخش کشاورزی گفت: پیش بینی می شود امسال از محل بند الف تبصره ۱۸ بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یابد.

 

وی همچنین به ابلاغ برنامه مدون تولید و اشتغال وزارت جهاد کشاورزی در سال ۹۸، اشاره کرد و افزود: این برنامه دارای ۱۰رسته فعالیت شامل گیاهان دارویی، زعفران، گلخانه ها، شیلات و آبزیان محصولات دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و ... است.

 

به گفته وی سود تسهیلات ابلاغ شده بین ۷ تا ۱۵ درصد است.

 

وی در ادامه به پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات ۴ تا ۱۲ درصد در سال ۱۳۹۷ برای اشتغال روستاییان و عشایر استان اشاره کرد و گفت: از این میزان ۵۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی، ۱۳۰ میلیارد تومان اشتغال روستایی،۳۶ میلیارد تومان از محل خسارت سرمازدگی، ۳۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش محصولات کشاورزی و مابقی نیز از دیگر منابع به کشاورزان پرداخت شده است.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان قرآن سبک زندگی اسلامی شیراز اردبیل کانون های مساجد آیت الله سبحانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش، رژه صلابت نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
در این مراسم از دو سلاح جدید رونمایی و گوشه‌ای از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • باران های باعافیت در خراسان جنوبی/خسارت سیلاب شدید نبود
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است