Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین، دادگاه تجدید نظر این کشور حکم حبس ابد و حبس‌های طولانی مدت برای ۱۰ نفر از شهروندان بحرینی را که به اتهامات سیاسی دستگیر شدند، تایید کرد.

دادگاه یک شهروند بحرینی را به حبس ابد و پرداخت ۱۰۰ هزار دینار جزای نقدی، ۷ نفر دیگر را هرکدام به ۷ سال حبس و دو نفر را نیز به سه سال زندان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد به اتهام عضویت در گروه ائتلاف ۱۴ فوریه و حمله به مرکز پلیس دستگیر شدند.

سازمان دیده بان حقوق بشر دادگاه‌های بحرین را فاقد استقلال عمل می‌داند که با احکام صادره علیه مخالفان این کشور نقش مهمی در حمایت از نظام سیاسی این کشور دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحرین دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024

یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا هر دو سهمیه المپیک پاریس را به دست آوردند و هر دو به احتمال قریب به یقین مستقیم به المپیک خواهند رفت.

به گزارش طرفداری، در وزن 74 کیلو یونس امامی عالی کار کرد و نشان داد که هیچ کدام از مدعیان 74 کیلوی کشورمان حتی حسین ابوذری که چندی قبل او را شکست داد، در حد و اندازه های او نیستند. یونس در بازیهای آسیایی پارسال با قدرت قهرمان شد اما ابوذری در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانست به فینال برسد و در پایان مدال برنز بازیها را گرفت و با توجه به قدرت بالای امامی، به نظر می رسد که او مسافر قطعی پاریس باشد.

در 97 کیلو هم در مسابقات قهرمانی آسیا محمدحسین محمدیان به حریف قدرتمند بحرینی باخت (گلیج هم پارسال به او باخته بود). با توجه به این که آذرپیرا در مسابقات رنکینگ دار زاگرب، کایل اسنایدر را شکست داد، به نظر می رسد او هم دیگر درگیر چرخه انتخابی نباشد و مستقیم به المپیک 2024 برود.

در این میان احمد جوان در 57 کیلو همان طور که هفته قبل پیش بینی کرده بودیم، سهمیه نگرفت و به نظر نمی رسد ما در 57 کیلو بتوانیم حتی در آخرین مرحله کسب سهمیه هم نماینده داشته باشیم. ایران در المپیک 2024، یونس و امیرعلی را برای رقابت با سیداکوف روس و تاج الدینوف بحرینی به میدان خواهد فرستاد و امیدواریم هر دو در این مسابقات موفق ظاهر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد