Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@20:26:44 GMT

ربودن خودروی فراری کلاسیک از یک کلکسیونر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۸۲۷

ربودن خودروی فراری کلاسیک از یک کلکسیونر

در آلمان مردی با کلکسیونر معرفی کردن خود به بهانه انجام تست پشت فرمان یک خودروی ۲ میلیون یورویی فراری نشسته و فرار کرده است. خودرو --- ---

پلیس در شهر دوسلدورف می گوید این مرد گفته است می خواهد فراری مدل ۲۸۸ جی تی او ساخت سال ۱۹۸۵ را بخرد.

این مرد با تاکسی به یک مرکز دلالی فروش خودرو آمد و پس از دو ساعت رانندگی برای تست خودرو قرار شد راننده ها عوض شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت

زمانی که فروشنده فراری از سالن خارج می شود "خریدار" پشت فرمان می نشیند و با فشار سریع گاز فرار می کند.

خودرو بعدا در شهر گرفنبرویش که فاصله زیادی از دوسلدورف ندارد در یک گاراژ پیدا شد.

فراری

پلیس می گوید قیمت این "خودرو تاریخی" که بیش از ۴۳ هزار کیلومتر راه را طی کرده ۲ میلیون یورو است.

سایت مرکز دلالی فروش خودرو می گوید این فراری زمانی متعلق به ادی ایروین، راننده ایرلندی مسابقات فرمول یک بوده است.

آلمان

ادی ایروین، بین سال های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ در مسابقات فرمول یک برای فراری، شرکت خودروسازی ایتالیایی رانندگی می کرد.

وسایل نقلیه مشابه اغلب با قیمت های حدود یک و نیم تا دو میلیون پوند یا بیش از ۳ میلیون دلار اغلب از طریق حراجی هایی مانند ساتبیز (Sothebys) به فروش می رسند.

پلیس در جستجوی فرد مظنون به سرقت این خودرو است و تصاویری از او را منتشر کرده است.

تا کنون تنها ۲۷۲ عدد فراری مدل ۲۸۸ جی تی او ساخته شده است ./بی بی سی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس

مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۶ کیلو حشیش از منزل قاچاقچی در شیراز 

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در شیراز، ۵۶ کیلوگرم حشیش کشف شد. 

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز اقدام به دپو حشیش کرده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و در این خصوص یک نفر را نیز دستگیر کردند.

سردار ملک‌زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

۳ کشته و یک مجروح در واژگونی پژو

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو، ۳ نفر فوت شد و یک نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده - صفاشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کشف ۱۲ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارق

فرمانده انتظامی جهرم گفت: با دستگیری سارق، ۱۲ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه او کشف شد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدپور فرمانده انتظامی جهرم بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی در شهرستان جهرم، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی قطعات دکل‌های مخابراتی مسروقه کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه متهم تا کنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده است، ادامه داد: این سارق حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: عبور از خط قرمز پلیس که امنیت، آرامش و آسایش مردم است با پاسخ سخت و قانونی پلیس همراه خواهد بود و در این مورد هیچگونه عفو و بخششی وجود نخواهد داشت.

کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور

رئیس پلیس فتا استان فارس نسبت به کلاهبرداری از داوطلبان شرکت در کنکور به بهانه فروش سوالات و منابع هشدار داد.

سرهنگ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس، خطاب به داوطلبان شرکت در کنکور، اظهار کرد: در ایام منتهی به برگزاری کنکور و آزمون‌های جامع، داوطلبان باید مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند.

او افزود: این افراد با سوء استفاده از اضطراب و نگرانی داوطلبان دست به کلاهبرداری می‌زنند و در پوشش تبلیغاتی نظیر فروش سوالات و منابع اصلی کنکور اقدام به کلاهبرداری از داوطلبان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه این نوع از کلاهبرداری نزدیک به زمان کنکور رخ می‌دهد، اضافه کرد: افراد زیادی هم درگیر این نوع از کلاهبرداری می‌شوند و عمدتا تبلیغات این افراد سودجو در بستر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها انجام می‌شود و در نهایت نیز یا داوطلبان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و حساب بانکیشان را خالی می‌کنند، یا اینکه سوالات جعلی را به فروش رسانده و در نهایت سبب می‌شوند که داوطلبان به این امید واهی که سوالات را در اختیار دارند، نتایج بدی در کنکور اخذ کرده و هم کنکور را از دست بدهند و هم مبلغ زیادی را پرداخت کنند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه انتشار چنین آگهی‌هایی در فضای مجازی جرم است، تصریح کرد: می‌طلبد مردم به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند. همچنین هرگونه اخبار در مورد کنکور و آزمون‌های جامع را از رسانه‌ها و سایت رسمی سازمان سنجش پیگیری کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: شهروندان در صورت مواجهه شدن با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند آن را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا با همکارن بنده در میان گذارند.

کشف ۵ میلیارد ریال گیاه دارویی قاچاق در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف گیاهان دارویی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی نی‌ریز با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری غیرمجاز گیاهان دارویی (شیرآبه انغوزه) می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران بلافاصله با هماهنگی قضایی به آدرس فوق عزیمت و پس از بازرسی از منزل ۲۰۰ کیلوگرم گیاه دارویی غیرمجاز از نوع انغوزه را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه ارزش گیاهان مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۱۶ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۱۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی قلاتویه این فرماندهی هنگام کنترل تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی به ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی تخصصی از این خودرو‌ها ۱۶ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به نحو ماهرانه‌ای داخل باک جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی شهرستان لامرد، اظهار کرد: در جهت ارتقای افزایش احساس امنیت عمومی شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی یک ماه گذشته با تمرکز بر برخورد با سارقان، قاچاقچیان و معتادان متجاهر توسط این فرماندهی اجرایی شد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۹ معتاد و ۱۹ سارق که منجر به کشف ۳۵ فقره سرقت شده و یک نفر قاچاقچی به همراه ۸ کیلوگرم تریاک دستگیر و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی و معتادان متجاهر هم به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی لامرد ادامه داد: کشف ۲ هزار لیتر سوخت، ۲۰۹ راس گوسفند، ۳ دستگاه اسپیلت قاچاق و توقیف ۱۰۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر نتایج این طرح‌ها بود.

سرهنگ لشکری تاکید کرد: طرح‌های مقابله با انواع جرائم و تخلفات با تمام توان و تجهیزات اجرایی می‌شوند و پلیس هرگز اجازه جولان به مجرمان و افرادی که به هر نوع بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند، نخواهد داد.

سرقت موتورسیکلت در بستک و کشف در زرین دشت 

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی زرین‌دشت بیان کرد: ماموران انتظامی زرین‌دشت با اقدامات فنی مطلع شدند فردی اقدام به نگهداری موتورسیکلت سرقتی در منزل خود می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او اظهار کرد: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با اشاره به اینکه در استعلام اولیه مشخص شد که موتورسیکلت سابقه سرقت از شهرستان بستک دارد، گفت: در این خصوص یک سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و موتورسیکلت نیز تحویل مالباخته شد.

کشف کوئیک سرقتی در کوه‌چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف سواری کوئیک سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی کوه‌چنار اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد سواری کوئیک دارای سابقه سرقت در حوزه استحفاظی این شهرستان، ماموران انتظامی این فرماندهی بلافاصله طرح مهار را اجرا و خودرو را توقیف کردند.

او با اشاره به دستگیری راننده و معرفی به مرجع قضایی، افزود: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو توقیفی سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار ادامه داد: خودرو برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!