Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@15:52:56 GMT

کوپنی شدن ارزاق آخرین قدم است/ با ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالفم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۸۵۶

کوپنی شدن ارزاق آخرین قدم است/ با ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالفم

غفوری فرد با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط به ارزاق مردم تعلق نگرفت و ماشین و گوشی همراه هم با همین ارز وارد شد و به قیمت آزاد به مردم فروخته می شود، گفت: کوپنی شدن ارزاق آخرین قدم است این امر با فساد و دلال بازی همراه است.

«حسن غفوری فرد» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان  در مورد کوپنی شدن ارزاق گفت: کوپنی شدن ارزاق آخرین قدم باید باشد اگر مردم برای تهیه حداقل معیشت در  سختی قرار دارند کوپنی شدن ارزاق باید به عنوان آخرین قدم در این امر برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: هر جا کوپنی شدن ارزاق مطرح بوده است معمولا  فساد و دلال بازی نیز همراه است البته ممکن است با امکاناتی که الان در اختیار داریم شاید بهتر و ساده تر از اول انقلاب بتوانیم این موضوع را اجرا کنیم.

 

دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران تصریح کرد: یکی از دلایلی که کوپنی شدن بنزین رد شد این بود که معمولا کوپنی شدن با فساد و دلال بازی همراه است بنابراین اگر به نتیجه ای نرسیدیم به عنوان آخرین قدم از آن باید استفاده کنیم.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد احیای کارت سوخت نیز اظهار کرد: احیای کارت سوخت ملازم با کوپنی شدن ارزاق نیست و احیای کارت سوخت یکی از ضروریات است.

 

وی با اشاره به واردات کالاهای مورد نیاز با ارز 4200 تومانی خاطر نشان کرد: این ارز فقط به ارزاق مردم تعلق نداشت حتی گوشی های تلفن همراه نیز با ارز 4200 تومانی وارد شد و با قیمت گزافی و به شکل آزاد به دست مردم رسید، حتی خودرو هم با ارز دولتی همین نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شد و متاسفانه با قیمت آزاد به مردم فروخته می شود این امر تنها به ارزاق مربوط نیست.

 

غفوری فرد اظهار کرد: از اول با ارز 4200 تومانی مخالف بودم زیرا این امر باعث شد تا مقدار زیادی از منابع ارز کشور بی جهت از دست رفت و کنترل زیادی نشد و نفع آن به مردم نرسید و عده زیادی در این میان سوپر میلیاردر شدند و نفع های میلیاردی بردند از ابتدا هم ارز 4200 تومانی امر اشتباه بود و از خزانه دولت 18 میلیارد تومان کم شد و نفعی هم برای مردم نداشت./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان قرآن قرآن کریم اردبیل مصلی سبک زندگی اسلامی جشن گلریزان نمایشگاه قرآن کوپن بازار ارزاق ارز احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بارانی ایلام همراه با رعد و برق

دریافت 52 MB

فیلم: ناصر چراغی

کد خبر 6085930

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • شب بارانی ایلام همراه با رعد و برق
  • سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد