Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:12:54 GMT

سرعت اجرای طرح تکمیل پایانه مرزی تمرچین افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۹۰۳

سرعت اجرای طرح تکمیل پایانه مرزی تمرچین افزایش می یابد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: پایانه مرزی تمرچین یکی از پایانه های مهم تجاری و مسافری کشور است و طرح تکمیل این پایانه با سرعت بیشتری اجرا می شود.

بابک طالبی روز چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی و تکمیلی پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر افزود: این پایانه از جمله مبادی مهم و شریانی کشور به شمار می رود و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در تلاش برای سرعت بخشی به این طرح در جهت تکمیل هرچه زودتر آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ساماندهی و زیباسازی ورودی پایانه مرزی تمرچین و معماری منظر داخلی پایانه مرزی تمرچین اضافه کرد: بهسازی و زیباسازی ورودی پایانه های مرزی باید جزء اولویت های اصلی تکمیل و توسعه پایانه های مرزی به ویژه تمرچین باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این بازدید با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود 80 درصدی سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی تمرچین بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال در حال انجام است.
ارسلان شکری اظهار داشت: اتمام این طرح نقش بسزایی در ایمنی و آرامش تردد مسافران از این پایانه خواهد داشت.
وی گفت: احداث آب روها و کانال های آب سطحی محدوده چهار و جاده شمالی، اجرای بتن پلاک و جداول، جوشکاری اسکلت قسمت توسعه کریدور مسافری و نقاشی المان های کریدور مسافری از مهمترین اقدامات انجام شده و در حال انجام در توسعه پایانه مرزی تمرچین است.
به گزارش ایرنا، پایانه مرزی تمرچین یکی از پنج پایانه مرزی آذربایجان غربی با کشورهای همسایه است؛ این پایانه که در شهرستان پیرانشهر قرار دارد، تردد بین آذربایجان غربی و شمال عراق را میسر می سازد.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مرز پايانه مرزي تمرچين آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه بیان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیاری در پایانه‌های مرزی انجام گرفت، در این خصوص حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پیش بینی شده است.

امانی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث ناوگان حمل و نقل نیز که چندین سال است با مشکل نوسازی مواجه هستیم نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه