Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:57:24 GMT

33750 حلقه لاستيک در استان مرکزي توزيع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۹۰۷

33750 حلقه لاستيک در استان مرکزي توزيع شد

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مرکزي گفت: 33 هزار و 750 حلقه لاستيک 9 ماه اخير در اين استان توزيع شده است.

«علي زندي فر» روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: حواله چهار هزار و 500 حلقه لاستيک تا پايان شهريور ماه سال گذشته به صورت دستي و 29 هزار و 248 حلقه از اول مهر ماه تا کنون در از طريق سامانه توزيع لاستيک در اختيار رانندگان وسايل نقليه سنگين استان مرکزي قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 12 هزار و 96 حلقه لاستيک 24/12، 10 هزار و 651 حلقه لاستيک سايز 315، پنج هزار و 373 حلقه لاستيک سايز 385 و يک هزار و 228 حلقه ساير سايزها در بين رانندگان خودروهاي سنگين استان مرکزي توزيع شده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مرکزي خاطرنشان کرد: چهار حوزه صدور حواله لاستيک در اراک، يک حوزه در ساوه، يک حوزه زرنديه، محلات و خمين فعال است و 34 عامل توزيع اين محصول نيز در استان وظيفه ارايه خدمت به رانندگان وسايل نقليه سنيگ را برعهده دارند.
زندي فر گفت: هشت هزار و 500 دستگاه وسايل نقليه سنگين و نيمه سنگين بر اساس شماره پلاک استان و کارت هوشمند در استان مرکزي فعاليت دارند که 2 و سه دهم درصد از کل وسايل نقليه سنگين کشور را شامل مي شوند.
6 هزار و 400 کيلومتر انواع آزاد راه، راه اصلي و راه روستايي در استان مرکزي وجود دارد که چهار هزار کيلومتر آن راه روستايي است.
روزانه حدود 490 هزار وسيله نقليه از مسيرهاي جاده اي استان مرکزي تردد مي کند.
1955/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز