Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:11:16 GMT

93 صنعت استان مرکزی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۹۹۳

93 صنعت استان مرکزی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید است

اراک - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 93 واحد تولیدی و صنعتی این استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند و در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده اند.

«محمدرضا حاجی پور» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 250 واحد تولیدی و صنعتی این استان پارسال برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند که موفق به دریافت رقم اعتباری درخواستی نشده و این پرونده ها امسال برای دریافت تسهیلات رونق تولید به جریان می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سامانه بهین یاب از ابتدای امسال فعال شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به آن نوع درخواست و میزان تسهیلات مورد نیاز خود را ثبت کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: درخواست های متقاضیان در کارگروه استانی مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از ابلاغ اعتبارات به بانک های عامل، پرونده ها به بانک ها ارسال می شود.
حاجی پور اظهار داشت: براساس تصمیمات جدید اختیار در حوزه تسهیلات به استان‌ها تفویض شده که اگر واحدی بیش از ‏سقف تعیین شده تسهیلات درخواست کرد پس از بررسی در کارگروه و تایید نیازسنجی رقم مذکور منظور شود.
وی یادآوری کرد: متقاضیان می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه های تکمیلی اقدام کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: 13 هزار و 77 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید سال گذشته به یکهزار و 600 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی پرداخت شد که از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی استان مرکزی، هشت هزار و 55 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک ها و بقیه نیز از محل تسهیلات رونق تولید به متقاضیان پرداخت شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: از 13 هزار و 77 میلیارد ریال تسهیلات این استان، چهار هزار و 247 میلیارد ریال در بخش سرمایه در گردش صنعت، 31 میلیارد ریال در بخش سرمایه ثابت صنعت و 142 میلیارد ریال نیز در بخش بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
حاجی پور ادامه داد: بیش از نیمی از صنایع استان مرکزی از سال 95 تاکنون موفق به دریافت تسهیلات اقتصادی شده اند که ضمن حفظ اشتغال موجود، میزان قابل توجهی اشتغال جدید ایجاد شد.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت تسهيلات رونق توليد استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست جهاد کشاورزی جوین روز چهارشنبه گفت: با جذب این تسهیلات ۱۲ دستگاه تراکتور، پنج دستگاه کمباین و ۱۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی به شبکه مکانیزاسیون شهرستان جوین افزوده شده است.   قاسمعلی نیک‌‍پسند با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.   وی گفت: شرایط تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد سهم دولت است و این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد کارمزد، توسط متقاضیان جذب شده است.   گستره زمین های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.   نقاب مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می تواند موفق باشد
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید