Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي گفت: طبق برآوردهاي صورت گرفته طي 2 سال گذشته، ماهانه بيش از 28 هزار خودرو باري از پايانه هاي مرزي استان تردد مي کند.

ارسلان شکري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: طي 2 سال گذشته نزديک به 680 هزار خودرو باري از پايانه هاي مرزي پنجگانه آذربايجان غربي تردد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در يک سال گذشته سهم تردد ناوگان باري از پايانه هاي مرزي آذربايجان غربي 350 هزار دستگاه بود که نسبت به سال پيش از آن، پنج درصد معادل 20 هزار دستگاه افزايش داشت.
وي بيان کرد: بيشترين تردد ناوگان حامل کالا طي يک سال گذشته در آذربايجان غربي به پايانه مرزي تمرچين با ثبت 65 هزار تردد مربوط است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي ادامه داد: البته رشد قابل توجهي را در تردد ناوگان باري از مرز تمرچين طي ماه هاي گذشته شاهد بوده ايم به طوري که در برخي ماه ها ميزان افزايش سه برابر بود.
شکري با اشاره به اينکه مراحل توسعه و تکميل چندين پايانه مرزي استان از جمله پايانه مرزي تمرچين، پايانه مرزي سرو، پايانه مرزي رازي و پايانه مرزي بازرگان با جديت در حال انجام است، گفت: اميدواريم با پايان طرح هاي توسعه و تکميل اين پايانه هاي مرزي شاهد تردد بيش از پيش و راحت تر ناوگان باري و مسافري باشيم.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي پنج پايانه مرزي دارد که حدود يک چهارم کل پايانه هاي مرزي کشور را شامل مي شود.
سرو اروميه، بازرگان ماکو و رازي خوي در مرز ايران با ترکيه، صنم بلاغي پلدشت در مرز نخجوان و تمرچين پيرانشهر در مرز عراق اين پايانه ها را شامل مي شود.
8137/7129
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: در سال گذشته تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار ۳۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، لطف‌الله بابایی ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان اینکه در سال گذشته ۹۲۲۱۶ نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد داشته‌اند، اظهار کرد: نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که ۶۹۷۸۱ نفر مسافر تردد کرده‌بودند، رشد ۳۲ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۲۲۳ نفر مسافر ایرانی و ۸۹۹۹۳ نفر نیز مسافر خارجی است، افزود: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار در مدت یاد شده مسافران ورودی ایرانی را ۲۱۹۸ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۲۵ نفر برشمرد و بیان داشت: در این مدت ۴۳۲۲۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده و ۴۶۷۷۳ نفر مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار خارج شده‌اند.

بابایی تصریح کرد: در سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را در ورودی مسافران خارجی و ۲۹ درصدی را در خروجی مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار شاهد هستیم.

وی از تردد ۱۳۴۸۹۹ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله‌سوار در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۳۵۶۰ دستگاه وارد و ۶۲۳۳۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده‌است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار در مدت یاد شده به تردد ۱۳۲۵۱۳ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه‌داد: در این مدت ۲۳۸۶ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده است.

بابایی گفت: نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که ۱۹۷۹ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده بود، افزایش ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 744886

دیگر خبرها

  • ۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی 
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد ۱۰۴ هزار دستگاه ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان