Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:09:30 GMT

مناقصه پروژه سبزه ميدان زنجان تجديد مي شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۰۴۳

مناقصه پروژه سبزه ميدان زنجان تجديد مي شود

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - معاون امور عمراني استاندار زنجان گفت: اشکالاتي در فرآيند مناقصه پروژه سبزه ميدان وجود داشت که پس از ابطال آن شهرداري زنجان مناقصه را براي پيشبرد بهتر پروژه در مدت کوتاهي تجديد خواهد کرد.

مهرداد سلطاني روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: ابهاماتي به لحاظ فرآيند مناقصه پروژه سبزه ميدان وجود داشت و نهادهاي نظارتي نيز نسبت به اين موضوع اشکالاتي را وارد کردند که بر همين اساس جلسه اي با حضور استاندار زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: در اين جلسه مقرر شد نسبت به تعيين تکليف نهايي مناقصه اقدام شود تا خللي در اجراي پروژه بوجود نيايد که با توجه به ايرادهاي وارده، مناقصه دوباره تجديد خواهد شد.
اين مسئول در پاسخ به علل مشکل و تاخير در اجراي پروژه سبزه ميدان زنجان نيز گفت: اين پروژه مشکلاتي از قبيل خود طرح، محدوده طرح تملکات و بحث هاي مديريتي داشته است.
سلطاني افزود: معضل اساسي اين طرح رويکرد و راهبرد پياده کردن آن طي سال هاي متمادي بوده است چرا که عده اي پروژه سبزه ميدان شهر زنجان را اَبَر پروژه قلمداد مي کردند که تمام مسايل آن بايد مد نظر قرار مي گرفت و برخي ها آن را مجموعه تفريحي، فرهنگي، اداري و برخي ديگر آن را در مقياس بزرگ مي نگريستند.
وي اضافه کرد: هر مديريتي به اين پروژه ديدگاه خود را اعمال کرده و همين مساله موجب شده است گره اين پروژه باز نشود.
معاون امور عمراني استاندار زنجان ادامه داد: تغييرات مديريتي بزرگترين آسيب را به روند اجراي اين پروژه وارد کرده است، به دليل آنکه هر مديري تا خواسته به نتيجه نهايي در اين موضوع برسد تغيير مديريتي در سطح مديريت شهري، شوراي شهر و حتي مديريت استان رخ داده و اين مسائل موجب شده پروژه با چالش مواجه شود و تصميم قطعي در اين خصوص اتخاذ نشود.
وي اظهار داشت: علاوه بر آن بروز مشکلات اقتصادي کشور نيز اتفاقاتي را در اجراي اين پروژه رقم زد به عنوان مثال بار قبل اين پروژه در مرحله اجر قرار گرفته بود که سرمايه گذار در سطح ملي اين طرح، به دليل مشکلات مالي کنار کشيد و پس از آن روند پروژه تغيير کرد.
سلطاني خاطرنشان کرد: در مجموع تغييرات مديريت شهري، ايجاد تغييرات در خود طرح، راهبردهاي مديران در اين خصوص و از طرفي عمر کوتاه مديريت شهري عامل ديگر در بروز مشکلات براي اجراي اين پروژه است.
به گزارش ايرنا، پيش از اين با برگزاري جلسه مناقصه طرح سبزه ميدان، نايب رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان گفته بود: عمليات اجرايي اين طرح با انتخاب پيمانکار تعيين تکليف شد که طبق برنامه ريزي ها در کمتر از 30 ماه به بهره برداري مي رسد.
سجاد خدايي اظهار کرده بود: انجام تشريفات قانوني و برگزاري مناقصه تک مرحله اي 2 شرکت از پنج شرکت کننده در مناقصه، بنام هاي ` نداي علم و صنعت` و `اکسين صنعت` حائز شرايط تشخيص داده شدند که در نهايت با توجه به ارائه قيمت هاي پيشنهادي شرکت اکسين صنعت با پيشنهاد رقم 107 ميليارد توماني برنده مناقصه و بعنوان مجري پروژه سبزه ميدان شناخته شد.
9646/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار