Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: دستگاه های اجرایی با تشکیل کمیته های اجرایی، اصول پدافند غیرعامل را در حوزه خود اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل در فرمانداری آستارا افزود: پدافند غیر عامل مورد تاکید رهبری و رئیس جمهوری است و شورای پدافند غیر عامل آستارا باید به صورت عملی برنامه های آن را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در سال گذشته فرمانداری آستارا در اجرای پدافند غیرعامل در استان گیلان برتر شناخته شد و باید تلاش ها برای تقویت زیرساخت ها افزایش دهیم.
وی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزش پدافند غیر عامل فراموش نشود و برای حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، طرح های ابتکاری ارائه و اجرا شود.
فرماندار آستارا اضافه کرد: دشمن با حملات سایبری قصد ضربه به زیرساخت های حیاتی کشور را دارد و تهدیدات مستمر در قالب فناوری های نوین و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی آستارا هم گفت: رعایت پدافند غیرعامل در حوزه گردشگری ضرورت دارد و دستگاه های مرتبط برای امنیت گردشگری، برنامه های لازم را مدنظر داشته باشند.
سرهنگ محمد نمازی افزود: نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک برای کاهش تصادفات و مشارکت در برقراری نظم و امنیت مورد توجه قرار گیرد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پدافند غير عامل گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رعایت ضوابط قانونی در واگذاری دوکاروانسرا سمنان

پیرو انتشار خبرهایی مبنی بر فروش کاروانسراهای ثبت جهانی انوشیروانی (سنگی) و شاه عباسی (آجری) آهوان در شهرستان سمنان توسط ستاد اجرایی فرمان امام، میراث فرهنگی پاسخ داد.

در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان آمده است: تغییر مالکیت یک بنا منافاتی با ثبت ملی یا جهانی آن ندارد و مالک جدید موظف است تمامی ضوابط میراث‌فرهنگی را در این بنا رعایت کند. کاروانسراهای سنگی و آجری آهوان شهرستان سمنان پس از اخذ تعهدات قانونی لازم از خریدار و سرمایه‌گذار ذی‌صلاح واگذار خواهد شد و نظارت بر مرمت این بنا در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان قرار می‌گیرد.

در تعهدات فروش این دو کاروانسرا به بخش خصوصی این نکته مهم صراحتاً ذکر شده است که این دو کاروانسرا پس از فروش باید طبق ضوابط ثبت‌جهانی، تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان مرمت و احیا شود و با کاربری کاروانسرا به بهره‌برداری برسد.

دیگر خبرها

  • مسافران از توقف در کنار رودخانه های آستارا خودداری کنند
  • مسافران نوروزی به هشدارهای هواشناسی توجه کنند
  • امسال ۲۱۷ پروژه عمرانی در خوی اجرا شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • فرماندار مشهد: به دنبال بهبود معیشت مردم هستیم
  • تاکید وزیر آموزش آلمان بر ضرورت آموزش پدافند غیرعامل در مدارس
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان دشتی در نوروز
  • کاشت نهال در محل خانه محیط زیست شهرستان خرامه
  • رییس اداره آب و فاضلاب اشنویه تغییر کرد
  • لزوم رعایت ضوابط قانونی در واگذاری دوکاروانسرا سمنان