Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده «دیدن این فیلم جرم است» گفت: باید دید بالاخره اجازه اکران فیلم را به من می‌دهند یا خیر؟ گویا وزارت ارشاد حاضر است مجوز اکران فیلم را بدهد اما با این حساسیت‌ها تا اکران نشود نباید هیچ چیز را قطعی بدانم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» بعد از اینکه نتوانست به دلایلی نامعلوم در اکران نوروز امسال قرار بگیرد، همچنان درگیر مجوزهای لازم برای اکران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عوامل فیلم همچنان درصدد هستند تا فیلم را در بهترین فرصت روانه پرده سینماها کنند.

در این رابطه محمدرضا شفاه، تهیه کننده «دیدن این فیلم جرم است» به خبرگزاری دانشجو گفت: اولویت اکران برای من به عنوان تهیه کننده فیلم، نوروز بود اما به هرشکل مانع اکران شدند. بنابراین فعلا تمام سعی‌ام این است که آن را ابتدای نیمه دوم سال و بعد از ماه محرم روی پرده سینماها بفرستیم.

نمیتوانم از اکرانش بطور قطعی حرف بزنم

وی افزود: البته باید دید که بالاخره اجازه اکران فیلم را به من می‌دهند یا خیر؟ اینطور که گفته‌اند وزارت ارشاد حاضر است مجوز اکران فیلم را بدهد اما تا اکران نشود، هیچ چیز را نباید قطعی بدانم.

شفاه اضافه کرد: حسایسیت ها روی این چنین فیلم‌هایی مضاعف است؛ همچنانکه ارشاد مجبور است نظرات دیگران که به قصه و ماجرای فیلم ایراد میگیرند را هم اعمال کند. بنابراین تا فیلم روی پرده نرود، نمیتوانم از اکرانش بطور قطعی حرف بزنم!

 

به هنگام اکران است که متاسفانه از سوی برخی مساله‌دار می‌شویم

وی تأکید داشت: «دیدن این فیلم جرم است» از آن دسته آثاری است که مجوز اکران میگیرد اما گاه به هنگام اکران است که متاسفانه از سوی برخی مساله دار می‌شود. خود من هم نمیدانم کسانی که با این فیلم برخورد میکنند چه کسانی هستند.

این تهیه کننده با بیان اینکه هنوز هم نمیتوانم صحبتی مبنی بر حل شدن مشکلات اکران این فیلم بزنم، گفت: ارشاد که حاضر است مجوز اکران فیلم را بدهد؛ امیدوارم اگر مشکلی پیش نیاید، آن را برای اکران از ابتدای مهرماه آماده کنیم.

گفتنی است؛ «دیدن این فیلم جرم است!» فیلمی سیاسی است که به ماجرای یک گروگان گیری می‌پردازد. این فیلم بحث برانگیز که در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت، برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

"فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند... صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا..."

بخشی از عوامل تولید «دیدن این فیلم جرم است!» عبارتند از:

بازیگران: حمیدرضا پگاه، مهدی زمین‌پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و محمود پاک‌نیت

نویسنده و کارگردان: رضا زهتابچیان، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: سیاوش کردجان، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، صدابرداری: امیر نوبخت حقیقی، موسیقی: حبیب خزایی فر، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، جلوه‌های ویژه بصری: شهاب نجفی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، برنامه ریز: امین قوامی، جانشین تهیه کننده و مدیر تولید: محمدجواد موحد، مشاور نویسنده: سیدمحمدحسن جلالی، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، منشی صحنه: پونه خامین، عکاس: کورش پیرو، فیلم پشت صحنه: حمید ضرابی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، محصول: موسسه سوره سینمای مهر و موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دیدن این فیلم جرم است سینما حمیدرضا پگاه امیر آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم

 دریاچه گهر با طبیعت بکر خود و آن آب زلال و شفافش، هر گردشگری را جذب خود می‌کند؛ به‌خصوص که یکی از بهترین مکان‌ها برای صید قزل‌آلا به حساب می‌آید. اگر هم به کوهنوردی علاقه‌مند هستید، امکان صعود به قله‌های اشترانکوه در اطراف دریاچه نیز وجود دارد که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد تا با یک تیر دو نشان بزنید و هم از دریاچه دیدن کنید و هم یک کوهنوردی مفصل داشته باشید. از آنجا که این سفر یک نوع طبیعت‌گردی محسوب می‌شود، باید در کنار تجهیزاتی مثل لباس گرم، غذای کافی، کفش مناسب و... آمادگی بدنی چهار تا پنج ساعت پیاده‌روی را نیز داشته باشید و سفرتان را حداقل برای سه روز برنامه‌ریزی کنید تا دو روز را به رفت‌وبرگشت و رفع خستگی و یک روز را به گردش اختصاص دهید.

دریاچه گهر که به‌عنوان نگین اشترانکوه و زاگرس شناخته می‌شود، به‌خاطر نداشتن راه ماشین‌رو، تا حد زیادی بکر و دست‌نخورده باقی مانده است و به‌خصوص در فصل بهار و تابستان، طبیعتی بسیار دیدنی دارد. این دریاچه به‌لطف وجود درختان تنومند بید، انواع بوته‌ها، گل‌های زیبا و... مثل یک پارک طبیعی حیرت‌انگیز است که هر طبیعت‌گردی برای دیدن آن وسوسه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • بعد از دیدن این تصویر نظرتان درباره بید عوض می شود!
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه