Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:18:38 GMT

منازل بازسازی شده بر پایه اصول معماری باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۱۸۹

منازل بازسازی شده بر پایه اصول معماری باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در نشستی با حضور معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور اظهار داشت:استاندار خراسان شمالی تمام منازل آسیب دیده از سیل اخیر را به صورت میدانی بازدید کردند اما همیشه حلقه های مفقوده ای در کشور وجود دارد که باید راهکارهای جدی تری اتخاذ شود. وی یکی از حلقه های مفقوده در حوزه بروز بحران را عدم توجه کافی به اماکن دامی عنوان کرد و افزود: تمام توجه روستاییان به اماکن دامی است زیرا معیشت آنان را همین دام ها تشکیل می دهد لذا این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب زاده خاطر نشان کرد: هر چند سازمان جهاد کشاورزی سیاستگذاری های لازمی را برای اماکن دامی اتخاذ کرده اما نتیجه قابل قبولی احصا نشده و باید ورود جدی تر به موضوع اماکن دامی داشت تا شاهد ماندگاری روستاییان باشیم.

در ادامه این نشست معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: برای استان خراسان شمالی تسهیلات بانکی برای ۱۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده که اولویت نخست ما بازسازی مسکن است.

عزیزالله مهدیان تصریح کرد: به دلیل محدودیت منابع مالی باید از امکانات محلی و توان مردمی نیز حداکثر استفاده را برد ضمن اینکه در طراحی های خود پیش بینی و جانمایی برای فضاهای دامی نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر ۵۵ هزار واحد احداثی در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۳۰ درصد اعتبارات آن تخصیص یافته است. مهدیان اظهار داشت: باید بانک های عامل در پرداخت تسهیلات روند سریع تری را اعمال کنند زیرا به تمامی بانک ها ابلاغ شده است که امیدواریم تا پایان ۶ماهه نخست امسال تمامی واحدهای مشمول بازسازی خراسان شمالی به اتمام برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خراسان شمالی سیل مشکلات معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژ محمدعلی خان دزفول معماری خارق العاده طبیعت

دیگر خبرها

  • بازدید ۱۲۹ هزار مسافر از اماکن گردشگری خراسان شمالی/ مفخم در صدر موزه‌ها
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی خراسان شمالی 
  • دژ محمدعلی خان دزفول معماری خارق العاده طبیعت
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی خراسان شمالی
  • کشف و امحای ۷ تن مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی
  • امحای بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در خراسان شمالی
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • هشدار دامپزشکی درباره خطر شیوع تب کریمه کنگو؛ سمپاشی دام و اماکن دامی اصلی‌ترین روش‌ کنترل
  • فیلم| آب گرفتگی برخی منازل در اهواز و کارون