Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:57:28 GMT

تبیین صبر و شکیبایی حضرت خدیجه (س) برای کودکان و نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۱۹۱

تبیین صبر و شکیبایی حضرت خدیجه (س) برای کودکان و نوجوانان

حجت الاسلام بهشتی پور گفت: صبر و شکیبایی حضرت خدیجه (س) در رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) تبیین می شود.

حجت الاسلام «جواد بهشتی پور» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) با اشاره به برنامه های آستان مقدس در این ایام  گفت: امروز(۲۶ اردیبهشت) در رواق کودک و نوجوان با محوریت سوره شرح، صبر و شکیبایی حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای کودکان و نوجوانان تبیین خواهد شد و در نوبت عصر نیز با محوریت سوره شرح، زندگینامه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: همچنین ویژه‌برنامه معارفی سالروز رحلت حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در رواق خواهران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام بهشتی پور تصریح کرد: در این مراسم خانم فخر روحانی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران سخنرانی خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: در این برنامه معارفی که از ساعت ۱۷:۳۰ در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می شود، ابعاد شخصیتی حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای بانوان تبیین خواهد شد.

 

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: همچنین دوره کوتاه‌مدت معارفی «ام المومنین» با محوریت شخصیت شناسی حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در مدرس ۵ شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام خوئی آغاز به کار می‌کند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم آمریکا اردبیل مصلی جشن گلریزان سبک زندگی اسلامی وفات حضرت خدیجه س حضرت خدیجه س حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود

مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آنها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود