Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:35:49 GMT

زاهدان میزبان رقابت های جودو کارگران کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۲۷۳

زاهدان میزبان رقابت های جودو کارگران کشور شد

زاهدان- ایرنا- رئیس هیات جودو و کوراش سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های جودو کارگران کشور برای نخستین بار به میزبانی این استان در زاهدان برگزار می شود.

مجید پیراسته روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها شهریور امسال با حضور تیم های کشوری برگزار می شود.
وی گفت: امسال شاهد رخدادهای ملی و آسیایی خوبی در سیستان و بلوچستان در رشته جودو هستیم که برگزاری آنها در معرفی ظرفیت های این استان بسیار موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات جودو و کوراش سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت های رشته ورزشی جودو در منطقه افزود: با اقدامات انجام شده در سالهای اخیر تعداد ورزشکاران استان که در سامانه این هیات نام نویسی کرده اند از30 نفر سال 92 هم اینک به افزون بر 350 نفر افزایش یافته است.
وی تاکید کرد: اساس کار هیات جودو اجرای طرح استعدادیابی در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان است.
به گزارش ایرنا افزون بر46 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جودو ميزباني رقابت هاي كشوري زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد

 

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد