Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه پیشخوان الکترونیک در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با هدف کسب رضایت مردم و تسهیل، تسریع و دقت در نحوره پاسخگویی به تقاضای آنان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سامانه پیشخوان الکترونیک در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با هدف کسب رضایت مردم و تسهیل،  تسریع و دقت در نحوره پاسخگویی به تقاضای آنان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از نکات قابل اهمیت در این فرآیند، سرعت در پیگیری، اطلاع رسانی متداوم در جهت چرخه نامه های اداری از طریق شماره همراه، همچنین امکان دریافت و چاپ پاسخ مکاتبات است.

 

در این خصوص متقاضیان با مراجعه به سامانه http://sd.alborz.rmto.ir//desk  مراجعه و با ثبت درخواست  در خصوص مطالبات خود پیگیری کنند.

 

براساس این خبر، این طرح در قالب اهداف استقرار دولت الکترونیک به منظور کسب رضایت مردم،صرفه جویی در وقت، سوخت، کاغذ و هزینه های عمومی، کنترل دقیق و کارشناسی نامه ها و جلب رضایتمندی ارباب رجوع محقق شده است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم آمریکا اردبیل مصلی سبک زندگی اسلامی نمایشگاه قرآن پیشخوان الکترونیک دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، عادل مصدقی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با اشاره به وجود 47 نقطه پرتصادف در حوزه راههای استان، اظهارداشت: تعهد استان در سال 1402 ایمن سازی 39 نقطه بوده در حالی که 47 نقطه ایمن سازی و رفع شده که عملکرد اداره کل بالاتر از تعهدات بوده است.وی، تعداد کل نقاط پرتصادف راههای استان را 95 نقطه اعلام کرد.به گفته مصدقی، تمام تلاش را در سال جاری بر این می گذاریم که اعتبارات پروژه های نقاط پرتصادف را از محل مولدسازی های استان و همچنین منابع ملی تامین کرده تا بموقع بتوان این نقاط را رفع و ایمن سازی کرد.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه با بیان برنامه های دیگر سال جاری تصریح کرد: با حسب الامر قراردادن شعار امسال رهبری و با سلامت، صداقت و پشتکار و ارتقای اعتماد و امید به مردم و تسریع و تسهیل امور مردمی و کرامت و تکریم مردم، برنامه ها را پیش می بریم.

مصدقی ادامه داد: اجرا و پیگیری مصوبات ریاست جمهوری و سفرهای درون استانی استاندار جزو برنامه های مهم دیگری است که در سال جاری دنبال خواهد شد.

وی افزود: کتابچه ای از عملکرد و برنامه های سال جاری برای اعلام به نمایندگان مجلس تهیه می شود تا با همکاری نمایندگان امور عمرانی استان را بخوبی به پیش ببریم.

به گفته مصدقی، توجه به پایانه مرزی اینچه برون و افزایش ترانزیت کالا و ترددهای مرزی موضوع مهم دیگر سال جاری محسوب می شود.

در ادامه هریک از معاونین فنی و نظارت و راههای روستایی، حمل و نقل، راهداری و مدیریت و توسعه منابع و روسای ستادی و شهرستانی به بیان موفقیت ها و چالش های موجود پرداخته و راهکارها و تصمیمات لازم ااتخاذ شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین ماه 7 نفر از کاربران جاده ای در تصادفات جاده ای جان باختند که به نسبت آمار سال گذشته 59 درصد کاهش را نشان می دهد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، سلیم اصغری در اولین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با اشاره به کاهش 59 درصدی تلفات جاده ای استان در طرح نوروزی امسال، اظهارداشت: تعداد تصادفات فوتی استان در این مدت 5 فقره و تعداد فوتی ها 7 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه آمار تلفات جاده ای در شهرستان های گنبد، آق قلا و بندرترکمن که دارای محورهای شمالی هستند، بیشتر است، گفت: لازم است گشت های راهداری در این شهرستان ها بیشتر حضور داشته تا تلفات رخ به رخ در این محورها کاهش پیداکند.

اصغری، آمار کلی تصادفات جاده ای را از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین 104 فقره و تعداد مجروحین را 151 نفر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • بیشترین تردد خودرو‌ها در بوشهر از استان‌های فارس و تهران
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است