Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@05:14:34 GMT

آغاز پذیرش طلبه در حوزه علمیه برادران بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۳۲۰

آغاز پذیرش طلبه در حوزه علمیه برادران بندرعباس

حوزه علمیه مدرسه النبی(ص) بندرعباس برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از بین واجدین شرایط، طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حوزه علمیه مدرسه برادران « النبی(ص)» بندرعباس برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از بین واجدین شرایط، طلبه می پذیرد.

 

داشتن ۱۸ سال سن، دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم و قبولی در مصاحبه و دوره اختیار از شرایط ثبت نام در حوزه علمیه برادران بندرعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند همه روزه به جز روزهاب تعطیل می توانند با مراجعه به مدرسه علمیه النبی(ص) واقع در روبروی اسکله شهید حقانی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۷۶۱۹۶۱۵۰ و یا ۰۹۱۹۱۹۷۳۷۲۵ تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم آمریکا اردبیل مصلی سبک زندگی اسلامی نمایشگاه قرآن برادران پذیرش طلبه بندرعباس حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد

ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به مشکلات معیشتی طلاب گفت: شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی آن‌ها را نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدی طاهری امروز، ۲۷ فروردین در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی، آیت‌الله‌العظمی سیستانی گفت: حضور نمایندگان مراجع تقلید در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) می‌تواند وسیله انتقال پیام‌ها و مسائل مردم به مراجع تقلید و منشأ خیر و برکت برای عموم مومنین باشد.

وی با اشاره به مشکلات روحانیون شیراز افزود: نبود امکانات مناسب و در شأن روحانیت باعث شده است تا استقبال نسبت به حوزه‌های علمیه روند کاهشی یابد و حتی برخی از حوزوی‌ها به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مشکلات عدیده به ناچار از فضای حوزوی فاصله گیرند و به مشاغلی چون کار در تاکسی اینترنتی و دیگر کارهای مشابه بپردازند چرا که شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی آن‌ها را نمی‌دهد.

طاهری ادامه داد: مردم شناخت چندانی از زندگی طلاب ندارند و گاها برداشت‌های غلطی در این زمینه دارند و این به دلیل آبروداری روحانیون است و هیچکس خبردار نیست که بخشی از طلاب به خاطر ناتوانی در تامین مسکن مجبور به مهاجرت به روستا ها شده‌اند و زندگی دور از خانواده و زادگاه را انتخاب کرده‌اند چرا که مسکن از جمله مشکلات زندگی بخش قابل توجهی از طلاب است.

مسئول حوزه علمیه محمودیه گفت: در فارس تنها سه نفر از مراجع بزرگوار اقدام به پرداخت شهریه آموزشی می‌کنند و این مقدار تاثیر چندانی در اداره زندگی حداقلی طلبه‌ها ندارد به ویژه اینکه در خصوص معمرین و طلاب عائله‌مند و روحانیونی که دچار بیماری هستند گرفتاری‌های زیادی وجود دارد و وجود همه این مشکلات در کنار هم باعث شده است که روحانیون نتوانند به وظایف دینی خود در قبال جامعه بپردازند.

طاهری ادامه داد: ترویج اخلاق نیز از مسائل با اهمیت امروز در حوزه‌های علمیه استان است که ضرورت دارد مراجع گرانقدر تقلید با فرستادن مداوم اساتید برجسته اخلاق از حوزه‌های علمیه قم و نجف باعث تربیت طلاب مهذب در استان فارس شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آغاز برداشت ذرت علوفه‌ای در بخش شمیل بندرعباس
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران
  • آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت / ترمیم نمره تاثیری در معدل ندارد
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران چیست؟
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • ۱۶۰ میلیون پاکت شیر در مدارس توزیع شد/ ۱۵ نوبت دیگر تا پایان سال تحصیلی