Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:16:48 GMT

استعدادیابی راهکار علمی برای فعالیت کودکان در ورزش است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۳۴۴

استعدادیابی راهکار علمی برای فعالیت کودکان در ورزش است

همدان- ایرنا- یک مدرس تربیت بدنی و علوم ورزشی همدان با بیان اینکه استعدادیابی راهکار علمی برای فعالیت کودکان در ورزش است از والدین خواست: قبل از فعالیت ورزشی فرزندان خود، استعدادیابی و پیکرسنجی را مدنظر قرار دهند.

بهروز حاجیلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کودکان 6 سال به بالا تا رده سنی نونهالان و حتی نوجوانان برای فعالیت موفقیت آمیز در عرصه ورزش نیاز به استعدادیابی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با پیکرسنجی این کودکان و اخذ آزمایش های مختلف نظیر ترکیب بدنی با استفاده از دستگاه های بادی کامپوزیشن ساخت کشور هلند درصد چربی و عضله بدن، میزان چربی درون احشایی، وزن چربی و عضله بدن، چگالی بدن، متابولیسم پایه، وزن مطلوب و میزان پروتئین ضروری روزانه محاسبه می شود.
حاجیلو اظهار داشت: همچنین پیکرسنجی و شناسایی ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی شامل کف پای صاف، زانوی پرانتزی و ضربدری، گودی کمر و سایر علائم به خوبی شناسایی و راه درمان آن به فرد مراجعه کننده ارایه می شود.
وی گفت: والدین می توانند با مراجعه به مرکز خدمات پیکرسنجی کلینیک مهر واقع در خیابان تختی همدان نسبت به انجام تست های استعدادیابی و مشاوره ورزشی اقدام کنند.
رییس کمیته استعدادیابی هیات ورزش های همگانی همدان خاطرنشان کرد: در این تست گیری نیز ورزش هایی که برای فرد مفید است و می تواند به او کمک کند، شناسایی و معرفی می شوند.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استعداديابي كودكان راهكار علمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، جلسه شورای اجتماعی استان یزد با موضوع کودکان کار و خیابان به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و باحضور حجت الاسلام ملکی رئیس کارگروه علمی عملیاتی کودکان در معرض آسیب شورای اجتماعی کشور و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه محسنی راد مدیرکل اداره امور اتباع ومهاجرین خارجی نیز به بیان آخرین اقدامات صورت گرفته و مشکلات موجود در این خصوص پرداخت.

در این جلسه آخرین وضعیت جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان در استان و بررسی مشکلات و چالش های مربوط به آنها تشریح شد.

همچنبن در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه حقوق کودک در استان ارائه گردید.

تشریح برنامه های کارگروه علمی عملياتي کودکان در معرض آسیب نیز از جمله مسائلی بود که در این جلسه طرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد