Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی و همزمان با سالگرد یوم النکبه(روز اشغال فلسطین) یکی از کاربران توئیتر فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرده است و ادعا کرده که فلسطینی‌ها که گروه‌های مقاومت مانند ایران از آن‌ها طرفداری می‌کنند، اقدام به شهیدسازی می‌کنند و این فیلم نمونه‌ای از این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید : روزی به نام سرزمین های اشغالی

 

اما توییتی که این کاربر به زبان فارسی منتشر کرده در واقع ترجمه توئیتی است که یکی از کاربران خارجی و با استناد از فیلم منتشر شده توسط یک صهیونیست در روز نکبت سال گذشته، منتشر کرده است.

اما واقعیت این است که این فیلم بخشی از یک تئاتر خیابانی در دانشگاه الازهر مصر است که در سال ۲۰۱۳  در کانال یوتیوب توسط شبکه «جریدة البدیل» بارگذاری شده بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

تیر اسرائیلی در روز نکبت به سنگ خورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!

خبرنگار بی‌بی‌سی گفت: وقتی در یک پایگاه نظامی اسرائیل بودیم و فیلمبرداری تمام شد از ما خواسته شد که بخشی از گفته‌های سخنگوی فارسی‌زبان ارتش را حذف کنیم. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «کسری ناجی» خبرنگار بی‌بی‌سی گفت: وقتی در یک پایگاه نظامی اسرائیل بودیم و فیلمبرداری تمام شد، ارتش اسرائیل فیلم‌های ما را بازبینی کرد و از ما خواسته شد که بخشی از گفته‌های سخنگوی فارسی‌زبان ارتش را حذف کنیم.

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس