Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@07:37:48 GMT

اجرای طرح رمز دوم یک‌بار مصرف به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۳۸۵

اجرای طرح رمز دوم یک‌بار مصرف به تعویق افتاد

خبرگزاری میزان- قرار بود طرح رمز دوم یکبار مصرف و الزام به استفاده از آن از ابتدای خرداد ماه سال جاری اجرایی شود که گویا به دلایلی این طرح با تصمیم بانک مرکزی به تاخیر افتاده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، اجرای طرح رمز دوم یک‌بار مصرف از مدت‌ها پیش در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته بود و در مدت اخیر بانک‌ها برای آماده سازی زیرساخت‌های خود در تلاش بودند و قرار بود از اول خرداد ماه سال جاری این طرح اجرا و رمز‌های یکبار مصرف دوم ابطال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طور که پیداست اجرایی شدن این طرح به دلیل موانعی برای مدتی کوتاه به تاخیر افتاده که امکان دارد روش آن که با استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی بود با تغییراتی همراه شود.

این مساله نیز به خاطر مشکلاتی است که اخیرا برای اپلیکیشن‌های موبایلی رخ داده و این امر باعث شده که بانک مرکزی به دنبال راه چاره‌ای برای حل این مشکل باشد.

با این تفاسیر نظام بانکی کشور تصمیم دارد تا روش جایگزینی را به جای اپلیکیشن‌های بانکی در نظر بگیرد که احتمالا یکی از روش‌های جایگزین استفاده از پیامک است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رمز یکبار مصرف بانک مرکزی رمز پویا تعویق اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک غیردولتی، جزئیات بیشتری از نحوه اداره این باشگاه توسط مالکان جدید اعلام می‌شود و در تازه‌ترین خبر، مهدی احمدی نحوه تشکیل هیئت مدیره قرمزها را شرح داده است.

مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سیت در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سیت در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

دیگر خبرها

  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد