Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@15:27:00 GMT

بی‌نظمی در آغازین روزهای نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۳۹۵

بی‌نظمی در آغازین روزهای نمایشگاه قرآن

به گزارش جهان نيوز، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در حالی روز پنجم خود را سپری می‌کند که هنوز بخش‌هایی از آن تکمیل نشده است. 

هرچند بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن روز یکشنبه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد امّا همچنان بعد از ورود به نمایشگاه نمی‌توان ادعا کرد که نمایشگاه به طور رسمی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازدیدکنندگان پس از ورود به نمایشگاه به خاطر آماده نبودن راهنمای نمایشگاه دچار سردرگمی می‌شوند. هنوز نقشه راهنمایی نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار نگرفته است که این موضوع مشکلاتی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده است.

مشکل دیگر این است که بیشتر غرفه‌ها عنوان و مشخصات نداشته و بازدیدکنندگان مجبور هستند نام آن غرفه را سوال کنند. در این میان برخی غرفه‌داران  هنوز در حال درست کردن غرفه خود بودند.

نمایشگاه قرآن در چهارمین روز از برگزاری خود فضایی کاملاً نامنظم داشت، به شکلی که در بیرون از نمایشگاه افراد زیادی از کارگران در حال انتقال ابزار و امکانات غرفه‌ها به داخل بودند.

نامنظم بودن نمایشگاه  به قدری است که به نظر هر استقبال‌کننده‌ای می‌آید.

مدیران و متولیان نمایشگاه قرآن، دلیل تاخیر را نمایشگاه کتاب می‌دانند و می‌گویند فرصت زیادی برای برپایی نمایشگاه قرآن وجود نداشت. درست است که برگزاری نمایشگاه قرآن با روز‌های پایانی نمایشگاه کتاب به لحاظ زمانی تداخل پیدا کرد، امّا برگزارکننده هر دو رویداد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و چنین بی‌نظمی از آنان پذیرفتنی نیست.

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: نمایشکاه قرآن مصلی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: نمایشکاه قرآن مصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، افزود: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

تیموری گفت: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

کد خبر 6087307 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی