Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این کارگاه آموزشی که با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه گرمی در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی این شهرستان برگزار شد مدرس این کارگاه، برگزاری طرح داناب را گامی اساسی در بهینه سازی مصرف آب خواند و گفت: برای فرهنگ سازی باید پایه ای عمل کرد به همین خاطر اجرای این طرح در مدارس انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اباصلت ابراهیمی با اشاره به وضعیت منابع آب استان و چالش های پیشروی منطقه در حوزه های مرتبط با منابع آبی اشاره و تصریح کرد: برای حفظ و صیانت از این منابع ارزشمند باید شما دانش آموزان ورود و به عنوان سفیران مصرف بهینه آب کشور عمل کنید.

وی اضافه کرد: مدرسه، در واقع محل آموزش اصول زندگی است به همین خاطر برای جلوگیری از هر گونه بحران، اصلاح یک امر و نهادینه کردن پسندیده ترین کارها باید از بهترین نهاد که آموزش و پرورش و مدرسه است و پذیرنده بهترین الگوهای اصلاحی که همان دانش اموزان هستند، بهره بگیریم.

در این کارگاه راه های کاربردی صرفه جویی و مصرف بهینه آب و راه های انتقال آن به نسل آینده برای دانش آموزان تشریح شد و در پایان از شرکت کنندگان آزمون طرح داناب اخذ و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی دانش آموزی نجات آب شهرستان گرمی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ابراهیمی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمی در اجرای طرح داناب، کارت ناجی افتخاری آب به صورت نمادین به او اعطا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعداد‌های بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها و ایجاد شور و نشاط بین آنهاست.

قیطاسی استعداد یابی، آموزش و اعزام دانش آموزان به عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها برای آموزش به دانش آموزان و همسالان خود را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی نرجس هم گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست ساخته‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

خانم شیخ محمودی افزود: پخت انواع غذا‌های سنتی، پخت نان محلی و برپایی سیاه چادر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد