Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «استیون منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا شب گذشته [چهارشنبه] اعلام کرد دولت جزئیات اظهارنامه مالیاتی ۶ ساله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را که دموکرات‌ها خواستار شده بودند، ارائه نخواهد کرد.

منوچین در یکی از جلسات کمیته فرعی مجلس سنا با اشاره به اینکه نتیجه این پرونده در دادگاه مشخص خواهد شد، گفت: ما تصمیمی در این خصوص [ارائه اظهارنامه مالیاتی ترامپ] اتخاذ نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: جنگ بین کنگره و شاخه اجرایی درباره این موضوع به احتمال زیاد در دادگاه به پایان می‌رسد. به همین دلیل است که سه شاخه [قوه] دولتی وجود دارد که اگر یکی قادر به انجام نبود به شاخه دیگری مراجعه شود.

اظهارات منوچین دو روز پس از تعیین ضرب الاجل برای انتشار اظهارنامه ۶ ساله مالیاتی ترامپ از سوی نماینده دموکرات صورت گرفت. بیل پاسکارل، نماینده دموکرات نیوجرسی در مجلس نمایندگان آمریکا گفته بود در صورتیکه استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا و چارلز رتیگ، رئیس سازمان «خدمات درآمد داخلی» اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ را منتشر نکنند، باید جریمه نقدی بپردازند و یا روانه زندان شوند.

بیل پاسکارل یکی از اعضای کمیته امکانات مالی مجلس نمایندگان آمریکا است؛ کمیته‌ای که هفته گذشته یک اخطاریه برای انتشار اظهارنامه مالیاتی ۶ ساله دونالد ترامپ منتشر کرد. اعضای این کمیته به ترامپ تا ساعت ۵ بعدازظهر روز جمعه مهلت دادند که اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر کند.

منوچین در تاریخ ۶ مه نیز درخواست دموکرات‌ها برای انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ را رد کرد و گفت این درخواست وجهه قانونی ندارد و باید طبق قانون اجرا شود.

شایان ذکر است، دونالد ترامپ در چند دهه اخیر است که از انتشار اظهارنامه مالیاتی‌اش خودداری کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری استان در روز گذشته با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و این سوال که «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟» اذعان می‌شود این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، مراتب پس از بررسی‌های انجام شده، معلم مربوط برای ارائه توضیحات به هیئت تخلفات اداری دعوت شد که پس از استماع سخنان او و بررسی شواهد، تخلف معلم مدرسه محرز و رأی هیئت رسیدگی به تخلفات در همان ماه صادر شد.

بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء رفتار ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد