Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:12:42 GMT

20 کیلوگرم مواد مخدر در چرداول کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۸۸۹

20 کیلوگرم مواد مخدر در چرداول کشف شد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی چرداول از کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سه نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ قدرت رضایی افزود: ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی سیمره در راستای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر یک دستگاه خودرو سمند را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سوداگران مرگ در قالب مسافرت خانوادگی قصد انتقال این مواد مخدر را داشتند، گفت: با هوشیاری ماموران این خودرو متوقف و در بازرسی به عمل آمده از داخل موتور خودرو مقدار 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول یادآور شد: در این رابطه دو متهم خانم و یک متهم مرد دستگیر و پس از بازجویی‌های مقدماتی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
سرهنگ رضایی با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، از مردم خواست تا موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در میان بگذارند.
شهرستان70 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
3032/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشفيات مواد مخدر چرداول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق