Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقه تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در آخرین هفته از لیگ برتر ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

در حال حاضر و در حالی که کمتر از چند ساعت به شروع مسابقه باقی مانده، در اطراف ورزشگاه تختی شهر جم، هواداران حضور دارند و برخی نیز اقدام به فروش پرچم‌های دو تیم پارس جنوبی و پرسپولیس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای از هواداران متعصب پرسپولیس در پارک چگاسه که به بام جم معروف است رفته‌اند و در آنجا سرود قهرمانی تیم محبوب خود می‌خوانند.

تعدادی زیادی تماشاگر پرسپولیس که از استان فارس، هرمزگان و خوزستان به جم آمده‌اند، در پارک‌های این شهر اسکان یافته‌اند.

بلیط فروشی از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و درب‌های ورزشگاه نیز همزمان با بلیط فروشی باز می‌شود.

قیمت بلیط این دیدار به ۱۰ هزار تومان تغییر کرد. محل باجه توزیع بلیط بازی، جنب درب اصلی ورزشگاه تختی جم خواهد بود.

تماشاگران از چهار پارکینگ مشخص شده در اطراف ورزشگاه می‌توانند استفاده کنند.

بلوار روبروی ورزشگاه تختی جم (حدفاصل میدان گاز تا میدان محمدعلی خان پریشان) از ساعت هفت صبح امروز تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود.

در صورت افزایش ترافیک، خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تختی جم از ساعت ۱۸ روز بازی مسدود خواهد شد.

درب‌های ورود به استادیوم تختی شهر جم:

درب شماره یک: شهرک توحید - روبرو مرکز مشاور باران ویژه ورود خبرنگاران، عکاسان و تیم میهمان است.

درب شماره دو: روبروی میدان محمد علی خان جمی ویژه ورود تماشاگران پارس جنوبی جم.

درب شماره سه: ورودی شهر اسلام آباد ویژه ورود تماشاگران پرسپولیس تهران.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC

رضا اسدی مجبور شد از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند

طرفداری | رضا اسدی، هافبک سابق پرسپولیس، که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود از پرسپولیس بود، به دلیل عدم توافق نهایی، از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرد.

اسدی که در حال حاضر در عضویت باشگاه سپاهان است، در دو فصل گذشته برای پرسپولیس بازی می‌کرد. او در این مدت، با وجود عملکرد قابل قبولی که داشت، نتوانست به طور کامل رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

یکی از دلایل نارضایتی هواداران از اسدی، عدم توافق او برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس بود. اسدی در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

با توجه به عدم توافق نهایی، اسدی تصمیم گرفت تا از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کند. او در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

هنوز AFC به طور رسمی به شکایت اسدی واکنش نشان نداده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده، این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت اثبات تخلف باشگاه پرسپولیس، این باشگاه ممکن است با جریمه نقدی و یا حتی محرومیت از حضور در رقابت‌های آسیایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • طنین سرود اینجا ایرانه در ورزشگاه آزادی + فیلم
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در ۱۴۰۳