Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@22:56:02 GMT

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۰۸۴

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه

به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت-قزوین (رفت و برگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.وی افزود: در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های اصلی کشور روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های شریانی پلدختر-کوهدشت، پلدختر-دره شهر، قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.وی افزود: محور‌های شمشک-دیزین، گنجنامه-تویسرکان، سی سخت- پادنا، سروآباد- پاوه، وازک-بلده و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی گمیشان-خواجه نفس (دارای انسداد یکطرفه ساعتی)، کمربندی بستان- سوسنگرد، چغازنبیل- شوشتر، بستان- چذابه، قدیم بستان- چذابه و شهداد- اندوهجرد مسدود هستند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران

فرمانده پلیس راه استان مازندران، گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان‌تاب با تاکید بر اینکه مرکز مدیریت راه‌های کشور برخی محدودیت‌ها را در محورهای مازندران اعمال کرده‌ است، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از 29 فروردین آغاز شده و تا شنبه یکم اردیبهشت 1403 در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی درباره محدودیت‌های اعلام شده پلیس راه افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه از محور‌های هراز، کرج - چالوس، محور تهران - سمنان، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران بیان کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: محدودیت‌ها در محور کندوان نیز اعمال می‌شود به‌گونه‌ای که محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 31 فروردین‌ماه اعمال می‌شود و از ساعت 14 آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو  به مقصد چالوس انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران عنوان کرد: از ساعت 15 از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به صورت کامل خواهد بود و  از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌‌شود و همچنین از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 12 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است، خاطرنشان کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ 1403/01/31 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین درباره محدودیت وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد و  تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 29 فروردین و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 30 و 31 فروردین از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت جوانب احتیاط تاکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌های مازندران برانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران