Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان اردبيل گفت: سهم اين استان از تسهيلات اشتغال روستايي چهار هزار و 660 ميليارد ريال است که از سوي بانک هاي عامل قابل پرداخت است.

به گزارش ايرنا ، قاسم رحيمي روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال اردبيل افزود: از اين مبلغ 3 هزار و 770 ميليارد ريال مربوط به حوزه اشتغال پايدار روستايي و 880 ميليارد ريال هم مربوط به حوزه نهادهاي حمايتي است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: از اين مقدار تاکنون سه هزار و 310 ميليارد ريال تخصيص يافته که هزار و 620 ميليارد ريال مربوط به اشتغال روستايي و 680 ميليارد ريال آن مربوط به نهادهاي حمايتي است.
مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان اردبيل بيان کرد: سهم بانک کشاورزي از اين مبلغ 2 هزار و 260 ميليارد ريال ،بانک توسعه تعاون 860 ميليارد ريال و صندوق کارآفريني اميد 740 ميليارد ريال است .
رحيمي گفت: تا کنون هزار و 450 ميليار ريال تسهيلات اشتغال روستايي در استان پرداخت شده که هزار ميليارد ريال در بخش کشاورزي ،250ميليارد ريال در حوزه صنعت،و160 ميليارد ريال در حوزه ميراث فرهنگي ،گردشگري و صنايع دستي و بقيه هم در ساير دستگاه هاي اجرايي پرداخت شده است.
وي ادامه داد: همچنين 840 ميليارد ريال از اين تسهيلات از سوي بانک کشاورزي ،280 ميليارد ريال از سوي بانک توسعه تعاون ،150 ميليارد ريال از سوي بانک توسعه تعاون و 160 ميليار ريال ديگر هم از سوي صندوق کارآفريني اميد پرداخت شده است.
قاسمي گفت: بالاترين جذب تسهيلات اشتغال پايدار روستايي به ترتيب مربوط به شهرستان هاي پارس اباد ،مشگين شهر ،اردبيل و بيله سوار و کمترين آن مربوط به شهرستان سرعين است .
مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان اردبيل درباره تسهيلات پرداختي از سوي نهاد هاي حمايتي افزود: 260 ميليارد ريال به معرفي شدگان کميته امداد ، 700 ميليارد ريال به معرفي شدگان بهزيستي و 200 ميليارد ريال تسهيلات به معرفي شدگان بنياد شهيد پرداخت شده است .
رحيمي بيان کرد: از محل اشتغال فراگير سال 96 هم هزار و 200 ميليارد ريال و در مشاغل خانگي هم بيش از 100 ميليارد ريال پرداخت شده است.
در اين جلسه مديران بانک ها و دستگاه هاي اجرايي حاضر روند پرداخت تسهيلات اشتغال فراگير و پايدار روستايي استان را مورد بررسي قرار دادند.
7110/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام