Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه گفت: از سال گذشته تاکنون 63 هزار و 670 حلقه لاستيک توسط اين اداره کل به ناوگان عمومي تحويل داده شده است.

فريبرز کرمي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين تعداد حلقه لاستيک‌ها در 10 سايز و در 49 مرحله بين ناوگان عمومي حمل و نقل توزيع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: بيشترين واگذاري در مرحله نخست به تعداد 6 هزار و 549 حلقه و کمترين در مرحله بيست و نهم به تعداد 110 حلقه لاستيک بوده که مربوط به سال گذشته است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه در ادامه گفت: توزيع لاستيک براساس آيتم‌هايي چون بارنامه و ميزان تردد بر حسب کيلومتر که از وسايل 5/3 تا 19 تن، بيست هزار کيلومتر، 19 تا 40 تن، 15 هزار کيلومتر و 40 تا 50 تن 10 هزار کيلومتر عملکرد وسايل نقليه انجام مي‌شود.
​استان کرمانشاه در مجموع بيش از هشت هزار کيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد.
اکنون 243 دستگاه اتوبوس، هزار و 365 ميني بوس و يک هزار و 208 دستگاه خودرو سواري در ناوگان حمل و نقل عمومي کرمانشاه به مسافران خدمات مي دهند.
27 مجتمع خدمات رفاهي بين راهي در اين استان هم اکنون با امکانات لازم پذيراي ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.
همچنين هم اکنون بيش از سه هزار و 561 هزار راننده برون شهري در استان مشغول فعاليت هستند.
بيش از 2 ميليون نفر در 32 شهر و 2 هزار و 622 روستاي استان کرمانشاه سکونت دارند.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی شهرستان میاندوآب بیش از ۸۵درصد و مقدار توزیع کود یارانه‌ای بیش از هفت هزار و ۹۲۲ تن بود (شش هزار و ۱۹۰ تن کود ازته، یک هزار و ۲۳۵ تن کود فسفاته و ۵۰۰ تن کود پتاسه)
مظلومی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد که به‌عنوان اولین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع بیش از ۱۳۹ هزار تذکره در تخار
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه