Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مجتبی جمالی صبح امروز در بازدید از جاده قدیم روستای میان رستاق اظهارداشت: جاده دسترسی این روستا از ۱۳ اردیبهشت ماه در اثر رانش زمین و ریزش سنگ مسدود شد که تلاش‌ها برای بازگشایی مسیر نتیجه نداشت.

وی افزود: براساس نظر کارشناسان به دلیل ریزش و رانش مداوم در مسیر جاده دسترسی به روستای میان رستاق، باید مسیر جایگزینی برای تردد روستاییان ایجاد می‌شد که با نیرو‌های راهداری و گروه مهندسی رزمی تیپ ۴۵ جوادالائمه سپاه استان این کار در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: در پس قطع راه دسترسی اصلی و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان علی‌آبادکتول قرار شد راه دسترسی موقت از طریق مسیر قدیم روستای میان رستاق با ایجاد راه عبوری بر روی رودخانه سیاه رودبار برقرار شود.

وی بیان داشت: براساس آخرین هماهنگی‌های بین بخشی مقدمات انجام کار فراهم شده و طبق برنامه راه موقت موردنظر از فردا برقرار می‌شود. انتظار می‌رود اهالی روستا با رعایت احتیاط و نکات ایمنی از این مسیر موقت بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/پ

 

انسداد مسیرهای کوهستانی در گلستان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته

در بارندگی ۲۷ فروردین راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ الیاس آبده افزود: ماشین آلات و لودر به مناطق اعزام شده است و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
وی گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.
۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته