Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:14:02 GMT

محور خلخال به پونل بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۲۸۰

محور خلخال به پونل بازگشایی شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از بازگشایی محور خلخال به پونل خبر داد و گفت: در حال حاضر این محور برای تردد خودروهای سبک مهیا شده است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

سردار هوشنگ حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: محور خلخال به پونل مهرماه سال گذشته به دلیل رانش کوه، بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شد و از این مدت تاکنون تردد در این محور میسر نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اردبیل از بازگشایی محور خلخال به پونل خبر داد و گفت: این محور با تلاش‌های عوامل پلیس راه و راهداری استان بازگشایی شده و در حال حاضر این محور برای تردد خودروهای سبک مهیا شده است.

محورهای مواصلاتی اردبیل هوشمندسازی می شود1100 کیلومتر باند در محورهای مواصلاتی اردبیل برف‌روبی شدمحورهای مواصلاتی اردبیل هوشمندسازی می شود

وی بیان کرد: برای بازگشایی این محور نیروهای راهداری و پلیس راه در شهرستان‌های خلخال، تالش و رضوان‌شهر تلاش کرده و توانستند این محور را برای تردد خودروها آماده کنند.

حسینی از اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در این محور خبر داد و افزود: به دلیل خسارت وارده به پل طاقی کیلومتر 13 محور خلخال به پونل در حال حاضر تردد خودروهای سنگین در این مسیر ممنوع بوده و این خودروها می‌توانند از محور جایگزین اسالم به خلخال برای تردد استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به خطرات احتمالی که تردد خودروها در محور خلخال به پونل وجود داشت ماموران پلیس راه حضوری موثر در هنگام مسدود بودن در این محور داشته و از تردد خودروها در این مسیر جلوگیری کردند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید

به گزاش پارس نیوز ، گروه شرکت سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش فروش سایپا برای اردیبهشت ۱۴۰۳ درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.​

 

گروه‌ خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش‌ فروش سایپا برای اردیبهشت 1403 درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.

 

   

متقاضیان خرید کوییک GX، کوییک GXR، شاهین G، اطلس G و ساینا با اولویت زمستان 1402 و بهار 1403 می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به این گروه از مشتریان، در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه 1403 پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کرده است.

براساس اعلام سایپا، زمان تحویل خودروها هفته چهارم هر ماه خواهد بود. ارائه طرح تبدیل از سوی سایپا برای چندمین‌بار متوالی، نشان می‌دهد که این شرکت برای تولید خودروهای عرضه‌شده به مشتریان با مشکلات جدی مواجه است. سایپا پس از اجرای مرحله دوم سامانه یکپارچه، روند نامطلوبی در ارائه خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان داشته است.

اگر قیمت محصولات سایپا در بازار را مورد بررسی قرار دهید، متوجه روندی عجیب در مورد نرخ خودروهای این شرکت خواهید شد. قیمت برخی خودروها همچون شاهین که روند تولید و عرضه آن‌ها با مشکل مواجه شده است، اختلاف قابل‌توجهی با نرخ بازار آزاد دارد. در سوی دیگر، خودروهایی همچون محصولات خانواده کوییک به‌دلیل عرضه انبوه، سودآوری چندانی برای ثبت‌نام‌کنندگان ندارند. ازاین‌رو، خرید کوییک انتخاب مناسبی برای مصرف‌کنندگان واقعی محسوب می‌شود.

منبع:فردانیوز

دیگر خبرها

  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان