Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:20:50 GMT

ابتکار جالب بارسا: تمرین آبی‌اناری از دید کینگ لئو

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۲۸۲

ابتکار جالب بارسا: تمرین آبی‌اناری از دید کینگ لئو

باشگاه بارسلونا با انتشار ویدیویی که یک جلسه تمرینی بارسا را از دریچه چشم لیونل مسی نشان می‌دهد به هواداران این تیم کمک کرد تا تجربه نزدیک و خاصی از تمرینات تیم محبوب‌شان بدست بیاورند.

به گزارش "ورزش سه"، ویدیویی که توسط باشگاه بارسلونا از یکی از جلسات تمرینی این تیم منتشر شده از سوی هواداران این تیم با استقبال بسیار مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدیو یکی از جلسات تمرینی بارسا را از دریچه چشم لیونل مسی نشان می‌دهد و هواداران می‌توانند با تماشای آن تجربه خاص و خارق‌العاده‌ای از حضور در تمرین تیم محبوب‌شان بدست بیاورند.

 

این ویدیوی خارق‌العاده که با استفاده از دوربین Go pro که به سر مسی وصل شده بوده ضبط شده توسط باشگاه و از طریق حساب توئیتری بارسلونا منتشر شده است. هواداران با تماشای این ویدیو تجربه نزدیکی از نحوه حرکت مسی در زمین تمرین و نحوه تعامل او با هم‌تیمی‌هایش بدست می‌آورند.

 

 

 

در شروع ویدیو درحالیکه مسی برای ورود به زمین تمرین آماده می‌شود او را می‌بینیم که با استقبال هواداران مواجه شده و به آنها امضا می‌دهد.

 

 

مسی سپس با لوئیس سوارز دست داده و در یک فرصت وقفه کوتاه در جریان تمرین، با او گفت و گوی کوتاهی انجام می‌دهد.

 

 

مسی سپس به بازیکنان دیگر که مشغول تمرین دوی سرعت و حرکات چابک هستند پیوسته و سپس در تمرین شوت شرکت می‌کند.

 

 

مسی ابتدا عثمان دمبله را تماشا می‌کند که در حال سر به سر گذاشتن ساموئل اومتیتی است و قبل از اینکه نوبتش برسد توپ را به دروازه خالی شوت می‌کند. مسی در ادامه ویدیو در حالی که یک پاس را تحت کنترل درآورده و یک مدافع را از پیش رو برمی‌دارد تصویر شده است. مسی در ادامه توپ را به گوشه دروازه شلیک می‌کند.

 

 

مسی سپس در یک مانور حمله شرکت کرده و بعد از حرکت ترکیبی با عثمان دمبله بار دیگر توپ را وارد دروازه می‌کند. در نوبت بعدی دمبله توپ را با ضربه سر گل کرده و سپس برای شادی کردن به سمت مسی می‌آید.

 

 

در ادامه فیلم همچنین مسی را می‌بینیم که در وقفه کوتاهی که در جریان تمرین داده شده مشغول صحبت کردن با مالکوم است. مسی سپس سانتر دمبله را وارد دروازه کرده و همانطور که در فیلم دیده می‌شود با نشان دادن علامت موفقیت از دمبله تشکر می‌کند.

 

 

سپس نوبت به رویارویی تک به تک مسی با مارک آندره تر اشتگن می‌رسد و در کمال تعجب مسی چند بار نمی‌تواند دروازه دروازه‌بان آلمانی بارسا را باز کند. البته در این جلسه تمرینی خبری از ناراحتی مسی نیست و او را در ادامه ویدیو در حال تبریک گفتن به تر اشتگن می‌بینیم.

 

 

 

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • تیبو کورتوا دوباره در تمرین رئال مادرید دیده شد / عکس