Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@18:35:17 GMT

دانلود؛ لیونل مسی در تمرینات از زاویه ای که تاکنون ندیده اید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۲۹۶

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ لیونل مسی در تمرینات از زاویه ای که تاکنون ندیده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام

«ایلان ماسک»، مالک اسپیس‌ایکس، اخیراً درباره موجودات فضایی نیز اظهارنظر کرده است. او می‌گوید باتوجه به اینکه اسپیس‌ایکس حدوداً ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین دارد، اگر مدرکی دال بر وجود بیگانگان در زمین بوده باشد، او خبردار می‌شد.

ایلان ماسک در پست جدیدی در ایکس گفته است: «من هیچ مدرکی برای موجودات فضایی ندیده‌ام و با حدود ۶۰۰۰ ماهواره که به دور زمین می‌چرخند، فکر می‌کنم [اگر بیگانگان در زمین وجود داشتند]مطلع می‌شدم.»

این اولین‌باری نیست که ماسک به‌طور علنی به فرازمینی‌ها اشاره می‌کند. در سال ۲۰۱۸ نیز ماسک در توییتی گفت: «درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا ما تنها تمدنی هستیم که در جهانِ قابل‌رؤیت وجود دارد.»

نظرات ایلان ماسک درباره موجودات فضایی

ایلان ماسک در سال گذشته میلادی، با اشاره به نظریه فیزیکدان مشهور «انریکو فرمی» (Enrico Fermi) درباره اینکه چرا انسان‌ها هنوز موجودات فضایی را کشف نکرده‌اند، نوشت: «ترسناک‌ترین پاسخ به پارادوکس فرمی این است که اصلاً بیگانه‌ای وجود ندارد.»

نظریه‌ای دیگری درباره موجوات فضایی وجود دارد مبنی بر اینکه این موجودات برای مدت زیادی در کره زمین بوده‌اند و شواهد وجود آنها در زیر اقیانوس و زیر زمین وجود دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد که ماسک با این نظریه مخالف است، و پست او هم در پاسخ به صحبت درباره همین نظریه‌هاست.

بااین‌حال، ظاهراً ایلان ماسک علاقه خاصی به اکتشافات فرازمینی دارد و این علاقه صرفاً شخصی نیست و ظاهراً با اهداف اسپیس‌ایکس نیز هم‌راستا است. ماسک امیدوار است تا در نهایت ۴۲ هزار ماهواره استارلینک را به فضا بفرستد و همچنین اهداف مشخصی برای سفر و اسکان افراد در مریخ دارد.

ماسک معتقد است که اکثر افرادی که برای سفر به مریخ ثبت‌نام می‌کنند به زمین باز نخواهند گشت؛ بااین‌حال، هدف بلندمدت فضاپیمای استارشیپ این است که بازگشت به زمین را برای این افراد ممکن کند.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • تصویری ویژه از تتلو که تا به حال ندیده‌اید!
  • ببینید | لحظاتی دیدنی از زاویه دید گربه از دنیا!
  • ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام
  • مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم)
  • حسینی: هیچکس از من هنجارشکنی و بی قانونی ندیده است/اقدامم در اراک برای جلوگیری از تنش بود
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»
  • مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید | ویدئو
  • (ویدئو) لحظاتی از زاویه دید گربه را ببینید
  • نمایی رویایی خلیج فارس از زاویه اتاقک شیشه‌ای ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)