Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید عنوان کرد که اگر او مشاور گریزمان بود، به این بازیکن توصیه می کرد در تیمش بماند.

طرفداری - انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید در گفت و گویی عنوان کرد، از این که گریزمان، تصمیم به ترک این تیم گرفته، ناامید شده است. گریزمان روز سه شنبه (14 می) در بیانیه ای اعلام کرد که فصل آینده بازیکن اتلتی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 28 ساله فرانسوی، در سال 2014 از سوسیه داد به اتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش Goal، گریزمان که سال گذشته قراردادش را با اتلتیکو مادرید تا سال 2023 تمدید کرد، به طور جدی به بارسلونا لینک شده است و به نظر می رسد که از فصل آینده در نیوکمپ توپ خواهد زد. با این حال، انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید عنوان کرد که از تصمیم گریزمان برای ترک واندا متروپولیتانو ناراحت و شوکه است.  او در گفت و گو با Fox Sports، گفت:

بیشتر از این که آزرده خاطر شوم، ناامید شدم، چرا که فکر می کردم آنتوان (گریزمان) آینده بسیار خوبی همراه با کسب جوایز و قهرمانی در عناوین بزرگ، در اتلتیکو مادرید خواهد داشت. مشکل این است که هر کسی به فکر خودش است. من و هواداران اتلتیکو مادرید به تصمیم او احترام می گذاریم و برای او آرزوی موفقیت در هر جا که خواهد بود را داریم. یک بازیکن می رود و دیگری می آید. 

گمانه زنی ها حاکی از این هستند که گریزمان در صورت انتقال به بارسلونا، جایگزین فیلیپه کوتینیو خواهد شد. با این حال، ایجنت هافبک برزیلی آبی و اناری پوشان روز گذشته (15 می) عنوان کرد که چنین اخباری در مورد موکلش صحت ندارند. سرزو اما، عنوان کرد که نمی داند این مهاجم 28 سال، فصل آینده لباس چه تیمی را بر تن خواهد کرد. او گفت:

من نمی دانم که او در کدام تیم بازی خواهد کرد. از خودش در این باره سوال کنید. او می تواند در هر تیمی که دوست دارد، بازی کند. 

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید همچنین عنوان کرد که فکر می کند این مهاجم فرانسوی، مشاوره درستی در زمینه خروج از اتلتیکو مادرید دریافت نکرده است، اما نمی خواهد حرکتی را بر علیه گریزمان انجام دهد. او اظهار داشت:

این موضوع تعجب برانگیز و ناامید کننده بود. اگر من مشاور او بودم، به او توصیه می کردم که اتلتیکو مادرید را ترک نکند. با این حال، در دنیایی آزاد زندگی می کنیم و هر کسی می تواند هر کاری که فکر می کند درست است را انجام دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید امشب _سه‌شنبه بیست وهشتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و اتلتیکو مادرید

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - اتلتیکو مادرید) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745071

دیگر خبرها

  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید