Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:32:14 GMT

محدودیت ترافیکی در کرج- چالوس اعمال می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۳۹۶

محدودیت ترافیکی در کرج- چالوس اعمال می شود

کرج - ایرنا - کارشناس کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس روز جمعه 27 اردیبهشت ماه جاری با هدف روان سازی ترافیک یک طرفه می شود.

سروان مسعود خانجانی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس از ساعت 15 روز جمعه هفته جاری تا ساعت 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 18روز جمعه 27 اردیبهشت الی ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
خانجانی خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز جمعه هفته جاری در این محور ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد.
روزانه به طور متوسط حد‌ود 20 هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می شود.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محدوديت ترافيكي پليس راه البرز كرج چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر گفت: از ساعت ۶ و نیم صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

وی از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت ۶ و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و افزود: شهروندان محترم ساروی برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی و ... استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری