Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در چارچوب هفته سي ام ليگ برتر فوتبال ايران، دو تيم سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان به مصاف يکديگر خواهند رفت.
به گزارش آريا، شاگردان امير قلعه نويي در آخرين بازي خود در ليگ هجدهم ميزبان تيم سقوط کرده استقلال خوزستان خواهند بود. شاگردان امير قلعه نويي در کنار پرسپوليس، تنها تيم هايي هستند که بخت قهرماني دارند و جدال سرنوشت ساز اين دو تيم ريشه دار فوتبال ايران براي کسب عنوان نخست ليگ هجدهم به هفته پاياني اين مسابقات کشيده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهان با کسب 55 امتياز از 29 بازي و تفاضل گل 24+، سه امتياز با صدرنشين ليگ برتر فاصله دارد و در بازي برابر تيمِ سقوط کرده استقلال خوزستان محکوم به پيروزي است. زردپوشان در 5 بازي اخير خود، دو برد، دو مساوي و يک شکست به دست آورده اند. بازيکنان سپاهان در هفته سي ام اين مسابقات، بايد ابتدا آبي پوشان خوزستاني را شکست دهند و سپس چشم انتظار شهر جم و بازي پارس جنوبي و پرسپوليس باشند. ديداري که اگر پرسپوليس در آن شکست بخورد و سپاهان نيز اين بازي را به سود خود به پايان برساند، آن گاه اين زردپوشان ديار زاينده رود هستند که موفق به کسب ششمين قهرماني خود در رقابت هاي ليگ برتر مي شوند. هر نتيجه اي به غير از برد برابر استقلال خوزستان، حکم به قهرماني پرسپوليس در فصل 98-97 فوتبال ايران خواهد داد.
در آن سوي ميدان، استقلال خوزستان قرار دارد که اولين تيم ليگ هجدهم بود که به دسته پايين تر سقوط کرد. تيم استقلال خوزستان در 29 بازي گذشته خود در ليگ برتر صاحب 12 امتياز (با کسر 6 امتياز) شده و به همين دليل نيز چند هفته زودتر تکليف خود را براي باقي ماندن در ليگ برتر مشخص کرد. آبي پوشان خوزستان که در چند فصل پيش تر توانسته بودند با ويسي، عنوان قهرماني ليگ برتر را به دست آورند حال در اين فصل سرنوشتي جز سقوط به ليگ دسته اول ندارند.
شاگردانِ محمد علوي در ديدار برابر سپاهان چيزي براي از دست دادن نخواهند داشت و به گفته سرمربي جوان اين تيم، تنها براي اعاده حيثيت بازي کرده و با تمام توان مقابل شاگردان امير قلعه نويي در ورزشگاه نقش جهان اصفهان قرار خواهند گرفت. بازيکنان استقلال خوزستان به نوعي مي توانند سرنوشت قهرماني را در ليگ هجدهم رقم بزنند. آن ها اگر بتوانند سپاهانِ با انگيزه را در اصفهان متوقف سازند، آن گاه هر نتيجه اي در شهر جم رقم بخورد، اين سرخپوشان پايتخت، خواهند بود که براي سومين فصل پياپي عنوان قهرماني ليگ برتر را تصاحب خواهند نمود.
امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيم فوتبال سپاهان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تشکر مي‌کنم از همه عزيزاني که در فصل جاري به فوتبال ايران خدمت کردند، البته اگر نيت‌شان خدايي بوده باشد. قلم شما مي‌تواند مطالبات زيادي را انعکاس بدهد و از آن تشکر مي‌کنم. درباره بازي بايد بگويم که ماحصل يک سال زحمت‌مان بازي امروز است. شايد اين بازي از ديدار با پرسپوليس در جام حذفي براي ما مهمتر باشد.
وي افزود: با وجود حب و بغض‌هاي زيادي که عليه تيم ما وجود داشت، اما توانستيم به اينجا برسيم. استقلال خوزستان جوانان با انگيزه‌اي دارد، اما به بازيکنانم گفته‌ام که بايد بيشتر از هميشه با انگيزه باشند، چون ديدار امروز ماحصل زحمات يک فصل ما است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاهان استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روبین کازان که کسری طاهری را برای دومین مسابقه پیاپی در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه سامارا آرنا به مصاف این تیمِ رده هشتمی رفت.

یاران طاهری که در چهار هفته گذشته لیگ برتر روسیه نمایش خوبی نداشتند و یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده و دو شکست متحمل شده بودند، امشب هم در زمین تیم سامارا با شکست زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال روبین کازان در دیدار خارج از خانه امشب مقابل سامارا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا 32 امتیازی و در رده نهم جدول لیگ برتر روسیه بماند و فرصت صعود به رتبه هشتم را از دست بدهد.

کسری طاهری، مهاجم سابق سپاهان که در جام جهانی زیر 17 سال دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و در هفته گذشته لیگ برتر روسیه حضور 25 دقیقه‌ای مقابل اورنبورگ داشت و نخستین بار در این رقابت‌ها به میدان رفت، امشب هم در دقیقه 90 برابر سامارا به زمین آمد.

دیگر خبرها

  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!