Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- معاون صنايع دستي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر گفت: سال گذشته 52 ميليارد ريال تسهيلات مشاغل خانگي و اشتغال روستايي و عشايري به فعالان اين بخش پرداخت شد.

به گزارش ايرنا، ليلا رحيمي روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با جذب اين ميزان اعتبار زمينه اشتغال 353 نفر در حوزه صنايع دستي استان بوشهر فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: سال گذشته 290 پرونده براي متقاضيان تسهيلات اشتغالزايي در بخش صنايع دستي تشکيل شد که از اين تعداد به 237 پرونده تسهيلات پرداخت شد.
رحيمي اضافه کرد: از اين تعداد 186 پرونده در بخش مشاغل خانگي، 36 پرونده اشتغال روستايي و عشايري و 15 پرونده در بخش پشتيبان تسهيلات دريافت کردند.
وي ادامه داد: اين معاونت آمادگي دارد به منظور پويايي فعاليت هاي صنعتگران، کم کردن دغدغه شغلي و رسيدن به درآمد پايدار بر اساس قوانين موجود از آنان حمايت و از هيچ تلاشي در اين زمينه دريغ نورزد.
6047/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ میلیارد ریال وام به هنرمندان صنایع دستی ساوه پرداخت شد

رضا ایاز اظهار کرد: این میزان وام برای حمایت از ۶۵ هنرمند صنایع دستی شهرستان ساوه و به منظور راه‌اندازی کارگاه و یا توسعه و تجهیز آن پرداخت ‌شده است.

وی یاداور شد: ۴۲ میلیارد ریال از این تسهیلات در قالب مشاغل خانگی به ۵۵ هنرمند و پنج میلیارد ریال نیز در قالب تبصره ۱۸ در اختیار ۱۰ هنرمند قرار داده شده است.

هم اکنون در این شهرستان ۴۵۰ هنرمند ثبتی شناسایی شده که این افراد در ۵۰ رشته صنایع دستی فعالیت دارند.

شهرستان ساوه دارای ۴۳۰ اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون ۱۳۰ مورد از آنها در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد
  • ۴۷ میلیارد ریال وام به هنرمندان صنایع دستی ساوه پرداخت شد
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • تسهیلات ۱۶ میلیاردی به مشاغل خانگی در مرند
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر