Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:10:42 GMT

پل فلزکاران مراغه با پنج میلیارد تومان تکمیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۴۸۳

پل فلزکاران مراغه با پنج میلیارد تومان تکمیل می شود

مراغه - ایرنا - فرماندار مراغه با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی احداث پل فلزکاران گفت: این طرح برای تکمیل، نیازمند پنج میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات مجتمع فلزکاران مراغه افزود: ساخت این پل هم اکنون از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و تاکنون حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بهره برداری از پل فلزکاران می تواند زمینه ساز تسهیل در دسترسی شهروندان به بازار و مجتمع در حال احداث فلزکاران این شهرستان شود.
وی با اشاره به وجود مشکلات در احداث مجتمع فلزکاران اضافه کرد: طرح احداث این مجتمع از 12 سال پیش در زمینی به مساحت 17 هکتار توسط اتحادیه فلزکاران شهرستان آغاز شده و که دارای برخی مشکلات است.
شکری گفت: در این مجتمع در دست ساخت، 470 واحد صنفی و کارگاهی در زمینه آهنگری، درب و پنجره و آلومینیوم کاری ساخته می شود.
وی افزود: احداث این مجتمع با توجه به اینکه فعالیت این واحدهای صنفی به دلیل واقع شدن در داخل شهر و ایجاد آلودگی های صوتی، به عنوان مشاغل مزاحم شناخته شده، در حال اجراست.
وی ادامه داد: تسریع در روند احداث پل فلزکاران که هم اکنون به دلیل کمبود اعتبار در حال رکورد بوده، از ضرورت های موجود شهرستان بوده که مسیر دسترسی برای انتقال مصالح ساخت مجتمع فلزکاران را تسهیل خواهد کرد.
وی با تاکید بر حمایت از ساخت مجتمع فلزکاران با تخصیص وام های کم بهره اضافه کرد: بانک های شهرستان نیز راه حل مناسب و موثری برای ارائه تسهیلات برای احداث واحدهای این مجتمع با توجه به روند اجرایی آنها انتخاب و از احداث این مجتمع حمایت های لازم را داشته باشند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487/9880

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عمراني ساخت پل مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد