Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادی‌یگانه با بیان اینکه به دلیل عملکرد خوب چند ساله، توقع مردم هر روز بالاتر می‌رود گفت: برج میلاد در شرایط فعلی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین معارفه مجتبی توسل مدیرعامل جدید برج میلاد تهران با حضورمعاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیر کل دفتر شهردار تهران، معاونین و مدیران برج میلاد تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این مراسم، محمدرضا جوادی یگانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات درماه مبارک رمضان گفت: خوشحالم که یکی از مدیران با تجربه شهرداری تهران از سوی شهردار تهران برای مدیریت برج میلاد انتخاب شده است. امروز بر خود لازم می دانم از زحمات ویژه آقای آریازند در برگزاری جشنواره نوروز و همچنین از زحمات آقای قدس ولی در مدت سرپرستی برج میلاد، تشکر کنم.

جوادی یگانه یادآور شد: برج میلاد تهران از جمله نمادهای شهری و کشوری است که عملکرد آن دیده می‌شود و این کار ما و شما پرسنل خدوم این مجموعه را سخت می‌کند، البته از سوی دیگر موجب می‌شود ما عملکرد خود را هر روز تقویت کنیم تا خدمت رسانی بهتری به شهروندان داشته باشیم. برج میلاد تهران در شرایط فعلی تا رسیدن به شرایط مطلوب همچنان فاصله دارد و باید همگی تلاش کنیم تا اقدامات شایسته‌تری صورت گیرد تا این فاصله هر روز کمتر و کمتر شود.

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سطح توقع شهروندان از برج میلاد تهران به دلیل عملکرد خوب چند ساله در نوروز و رمضان هر روز بالا و بالاتر می رود، پس باید ما عملکرد خود را تقویت کنیم تا به سطح توقع مردم نزدیک‌تر شویم.

در ادامه این جلسه مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران ضمن تشکر از امیر آریازند و حسین قدس ولی سرپرست‌های قبلی برج میلاد گفت: در این مدت متوجه شدم که برج میلاد تهران نه تنها نماد شاخصی در سطح شهر و کشور است، بلکه مدیریت آن نیز در کانون توجه قرار دارد. به همین دلیل است که انتخاب مدیر آن از سوی شهردار تهران با حساسیت ویژه ای بوده است و امروز خوشحالیم که یکی از افرادی که از خانواده شهرداری است، بعنوان مدیر برج میلاد تهران انتخاب شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم همانگونه که برج میلاد تهران شاخص و نماد شهر شده است، نحوه مدیریت و فعالیت نیروهای این مجموعه نیز باعث افتخار مدیریت شهری باشد. قطعاً مدیر جدید برج میلاد تهران به تنهایی نمی تواند ایده های خود را اجرایی کند و باید مدیران و پرسنل دست یاری به او بدهند.

در پایان مراسم نیز مجتبی توسل مدیرعامل جدید برج میلاد تهران با قدردانی از تمام شهرداران، مدیران و پرسنلی که در شکل‌گیری، طراحی و ساخت برج میلاد و بهره برداری این مجموعه فاخر تا به امروز نقش داشته‌اند گفت: تمامی سازمان‌ها علاقه دارند که به یک سازمان شاخص و رتبه یک تبدیل شوند و برای رسیدن به این ویژگی تلاش و کوشش ویژه انجام می‌شود، اما در حال حاضر برج میلاد تهران خود دارای رتبه یک است، این دستاورد، یک نعمت است که امروز در اختیار ما قرار گرفته است و باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: همانطور که کالبد برج میلاد تهران در سطح ملی، بین المللی و منطقه‌ای امتیاز و رتبه دارد، باید درعملکرد ما نیز این امتیاز و رتبه مشهود شود تا بتوانیم به کشور و شهرمان خدمت کنیم.

سرپرست جدید برج میلاد منصوب شددلایل محسن هاشمی درباره انتصاب آریازند در برج میلادآریازند از برج میلاد رفت

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: در مدیریت شهری گذشته توجهی به گرامیداشت آیین‌های مذهبی نداشتند به طوریکه حتی در آن دوره ریالی بودجه برای گرامیداشت دهه کرامت پیش‌بینی نشده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین توکلی‌زاده در حاشیه دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر دوره‌ای از مدیریت شهری در حوزه فرهنگی و اجتماعی راهبرد ویژه‌ای در دستور قرار گرفته اما در همه دوره‌ها زحماتی کشیده شده است. کار در این حوزه سخت است لذا ما تلاش کردیم اقدامات صحیح را ادامه دهیم و تکرار کنیم.

وی افزود: برخی رویکردها نیز غلط بوده که در نتیجه آن شاهد بودیم در ادوار گذشته براساس رویه‌ای پیش رفتند که سبک زندگی مردم دچار مشکل شده، ترویج شیوه‌های غربی در سبک زندگی را شاهد بودیم در حالی که خود صاحب سبک هستیم. برای مسائل اجتماعی می‌توانیم به مبانی و فرهنگ دیرینه خود مراجعه کنیم.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: ترویج زیست شبانه را در دوره قبل شاهد بودیم. در حقیقت به بهانه ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری سبک زندگی را دچار مشکل کردند و زمان استراحت مردم آنها را به فضای بی دفاع شهر کشانده که بسیاری از آسیب‌ها را به همراه آورد. می‌توانیم با طراحی درست بنایی را بگذاریم که آسیب نداشته باشد.

وی تاکید کرد: خانواده را محور طراحی‌های فرهنگی خود قرار دادیم و در این حوزه خانواده خود از خود صیانت می‌کند و می‌تواند به‌گونه‌ای طراحی کند که کل خانواده بهره‌مند شوند. ما نوروز را به صورت کاملا طراحی‌های لازم را انجام دادیم و در حقیقت نوروز ملل را به عنوان آنچه که خارج از جغرافیای کشورمان است در نظر گرفتیم و اراضی عباس‌آباد روی نوروز ملل متمرکز شد.

توکلی‌زاده با اشاره به اینکه آیین‌های متفاوتی در اقوام مختلف برای نوروز وجود دارد، افزود: همه آیین‌های اقوام برای نوروز ستودنی است. نوروز ملل و نوروز اقوام را در دستور کار قرار دادیم و با تلفیق بهار قرآن موضوع نوروز را دنبال کردیم.

وی تاکید کرد: ترویج چهارشنبه سوری در دستور کار ما نیست اما آموزش شهروندان برای ایمنی و مراقبت از کودکان در دستور کار قرار گرفته بود. بی‌تردید ما نیازی نداریم دست گدایی فرهنگی به سمت کسی دراز کنیم. آنقدر جشن‌های بزرگ در ایران و اسلام وجود دارد. در ایام نوروز 64 کاروان نوروزی در شهرداری تهران به راه افتاد و اقداماتی همچون شاهنامه‌خوانی را دنبال کردیم. در هیچ مناسبتی غفلت نکردیم به ویژه مناسبت‌های ملی و فرهنگی.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با انتقاد از بی‌توجهی مدیریت دوره شهری به برگزاری آیین‌های مذهبی اظهار کرد: همه این موارد را در خاطرشان هست و حتی زمانی که ما در این دوره معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری را تحویل گرفتیم حتی یک ریال بودجه نیز برای گرامیداشت دهه کرامت در دوره‌ گذشته در نظر گرفته نشده بود.

توکلی‌زاده تصریح کرد: البته آنها بیشتر توجه خود را به برگزاری نمایشگاه‌های حیوانات خانگی داشتند و در این ارتباط شهروندان تهرانی خاطرشان هست که در سطح شهر بیلبوردهای تبلیغاتی این نمایشگاه‌ها نصب شده بود و هزینه‌های زیادی در این بخش صورت گرفته بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • بخش کشاورزی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد