Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-مدیر دفتر آستان قدس خراسان شمالی از جمع آوری بیش از ۱۰۰ جلد قرآن کریم مازاد در منازل برای ارسال به مناطق سیل زده خبر داد.

محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: بیش از ۱۰۰جلد مصحف قران کریم مازاد منازل, توسط خادمیاران قرآنی دفتر نمایندگی آستان قدس خراسان شمالی برای ارسال به مناطق سیل زده  جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  از ابتدای ماه مبارک رمضان خادمیاران کانون قرآنی این نمایندگی اقدام به جمع آوری بیش از ۱۰۰جلد قران کرده اند و همچنان این جمع آوری ها ادامه دارد.

وی شناسایی و ایجاد بانک اطلاعاتی از جلسات قرآنی سطح استان به منظور استفاده از ظرفیت آستان قدس در خصوص آموزش مربیان این جلسات و حمایت از جلسات فعال استان را از برنامه های این نمایندگی عنوان کرد.

اکبرزاده گفت: برگزاری دوره آموزش مربیان مهدالرضا (ع)برای ۲۵نفر از متقاضیان در سطح استان برای آموزش روخوانی قرآن ویژه فرزندان شش سال, از جمله فعالیتهای قرانی این نمایندگی بوده که  با هماهنگی بعمل آمده با مرکز قران کریم آستان قدس رضوی، آمادگی برگزاری دومین دوره تربیت مربی مهدالرضا در استان را داریم و در حال ثبت نام از متقاضیان هستیم.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۴ مرکز مهدالرضا(ع) در سطح استان در حال فعالیت قرآنی ویژه نونهالان هستند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس در خراسان شمالی ارسال به مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محفل انس با قرآن کریم عصر شنبه در مسجد حضرت ویس القرنی شهرک بهاران سنندج برگزار شد.

در این محفل نورانی که ویژه کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان بود، قاریان مطرح قرآن کریم به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.

محفل انس با قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه استان کردستان و جمعی دیگر از مسؤولان استانی به شکرانه عملیات «وعده صادق» برگزار شد.

این محفل به صورت زنده از شبکه‌های قرآن و کردستان پخش شد.

کد خبر 6083713

دیگر خبرها

  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»