Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:02:27 GMT

بخشی از بزرگراه تهران - کرج مقطعی مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۵۵۸

بخشی از بزرگراه تهران - کرج مقطعی مسدود می شود

کرج - ایرنا - رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد که بخشی از بزرگراه تهران - کرج به سبب عملیات عمرانی فردا جمعه مسدود می شود.

سرهنگ رضا گودرزی پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این عملیات عمرانی به دلیل جمع آوری پل عابر پیاده درمحدوده پل کلاک کرج فردا از ساعت 6 صبح تا 11 قبل از ظهر ادامه دارد.
وی اضافه کرد: به دلیل انجام عملیات عمرانی دراین محدوده پل کلاک، کیلومتر یک آزادراه کرج- تهران به منظور اجرای عملیات جمع آوری پل عابر پیاده با انسدادهای مقطعی حداکثر 10 دقیقه ای همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی خاطرنشان کرد: در صورت انسداد آزاد راه، مسیر جایگزین در باند شمالی از کنار گذر شهرک خاتم و در باند جنوبی زیر پل کلاک به جاده مخصوص کرج تعیین شده است.
پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست تا ضمن حفظ خونسردی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تا پایان زمان انسداد اتوبان در محل همکاری لازم را داشته باشند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عمليات عمراني پليس راه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر

بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، طی چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارش شدید باران در نقاط مختلف استان کرمان بودیم؛ بارش‌های سیل‌آسایی که زمین تشنه کرمان را سیراب کرد و به گفته مسئولان با تدابیر اندیشیده شده به نسبت میزان و شدت بارش‌ها خسارات زیادی نداشته است با این وجود بارش این باران‌ها و لغزندگی باعث بروز تصادفاتی در کرمان شد.

وقوع تصادفات و آمار آن در استان کرمان همواره قابل تامل بوده تا جایی که در نوروز امسال که هنوز مدت زمان زیادی از آن نمی‌گذرد کرمان در دو شاخص بیشترین و شدیدترین تصادفات جزو سه استان اول کشور قرار گرفت.

تصادف مرگبار در محور کرمان ـ چترود با 6 کشته + فیلم و تصاویرورود دادستانی کرمان به بحران تصادفات در استانکاهش 56 درصدی تلفات تصادفات دورن شهری در استان کرمان

به گزارش تسنیم بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کشته شدن دو عابر پیاده در تهران
  • کشته شدن دو عابر پیاده
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • خط‌کشی محوری معابر منطقه۸ تهران